Bestanden nodig die niet op de CD staan (volgens Windows wel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Ik installeer de drivers van een digicam. Vervolgens vraagt 'ie eerst om de SamSung CD, ok. Gaat goed. Daarna vraagt 'ie om de Windows XP SP I CD. Die doe ik erin en ik krijg de volgende fout:
attachment.php

Dit hele bestand staat niet op de CD, hoe kan Windows hier nou om vragen?
En nu?

Bijlagen

• sp.jpg
    sp.jpg
    17,7 KB · Weergaven: 143
Laatst bewerkt:
doordat windows zo "stom" is (en tegelijk zo "slim")

Windows "weet" dat de F-drive jouw CD/DVD station is en stelt daarom voor om daar te kijken. Echter, jij hebt, net zoals vele anderen, SP1 gewoon gedownload zodat je Windows het path naar de lokatie van SP1 even moet opgeven..................

(oftewel C:\Windows\Servicepackfiles)

Laatst bewerkt:
dan ff mappie lager doorklikken op de cd. Het bestand / mappie zal niet in de "root" van de cd staan............

btw : in mijn gedownloade sp1 versie bestaat de map i386 wel, in de map windows\servicepackfiles\

Geplaatst door gast0225
dan ff mappie lager doorklikken op de cd. Het bestand / mappie zal niet in de "root" van de cd staan............

btw : in mijn gedownloade sp1 versie bestaat de map i386 wel, in de map windows\servicepackfiles\
Op de CD staat hij niet.

Nu ik het via de Windows wizard probeer is dit de fout:

attachment.php

Bijlagen

• fout2.jpg
    fout2.jpg
    15 KB · Weergaven: 99
attachment.php

Bijlagen

• fout2.jpg
    fout2.jpg
    16,6 KB · Weergaven: 92
Laatst bewerkt:
ja, ik zou bijna zeggen, keurig getypt of bij elkaar geklikt, maar nu nog op OK klikken ???????????? (of heb je dat al gedaan en staat 't er niet ?)

Zoeken binnen Windows ?

nog een keer "tja",

als dit klaverjassen was, zou ik nu gaan passen............

(sorry !)

IK HAAT DAT DING :mad: IK HAAT HEM!!!! IK KAP ERMEE!

Eerst dat bestand gevonden op de f:\ (nu weer wel). Toen een fysieke geheugendump. Bij het opstarten melding over herstel van zeer ernstige fout. Nog een keer, weer hetzelfde!
Toen geen fouten meer, camera was al los en hij bleef nieuwe HW detecteren en klagen over herstel van een zeer ernstige fout.
Toen met systeemherstel teruggegaan. Wil ik surfen wordt mijn I-net geblokkeerd! Krijg ik een melding dat ZoneAlarm ernestig beschadigd is en dat al mijn I-net verkeer (behalve dat van zonelabs) is geblokkeerd.

Ik heb het gehad met dat k*tding!

Status: opgelost

Ga niet langs Start, u ontvangt geen fl. 400,--, of........... pak een kanskaart..............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan