bestanden op CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

cees002

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
Ik heb word bestanden op cd-r gezet. Nu wil ik nieuwe bestanden erbij zetten. Dat gaat niet. CD nog lang niet vol. Dus ook als er maar 1 bestandje opstaat is de CD vol?
Voorheen kon je met floppys gewoon bijzetten. Je begrijpt ik ben een leek op dit gebied.

Hanht ervan af hoe je de cd de eerste keer gebrand hebt. Heb je deze afgesloten na het branden, dan kan er niets meer bij. Anders wel.

Nope 1 x schrijven is it.

Alleen bij DVD-RW kan je extra bijschrijven.

@MrMusic, Nee kan niet ik heb het een paar keer geprobeerd met het openlaten van de CD/DVD en ik kon NIET meer bijschrijven !!

Met het brand programma Nero gaat dit gewoon, mits je hem niet voltooid en het een DATA CD/DVD is. (Zoals mrmusic verteld)

Laatst bewerkt:
Oke wist ik niet, mooi dat ik het weet.

Alweer het 2e wat ik hier geleerd heb vandaag :P

Nope 1 x schrijven is it.

Alleen bij DVD-RW kan je extra bijschrijven.

@MrMusic, Nee kan niet ik heb het een paar keer geprobeerd met het openlaten van de CD/DVD en ik kon NIET meer bijschrijven !!

Dat is niet waar, dat ligt er maar net aan op welke manier je de CD beschrijft. Als je een multisessie CD maakt kan je gewoon bijschrijven. Doe je dit niet dan wordt de CD gesloten en kan je inderdaad niet meer bijschrijven.
Hier dus even op letten als je data op een CD gaat zetten.

Kijk maar even in deze bijlage.
Als je gewoon een vinkje onderaan bij Multisessie zet is het geen probleem en kan je bijschrijven zo vaak je wil.

Bijlagen

• multisessie.jpg
    multisessie.jpg
    42,1 KB · Weergaven: 33
Bedankt voor je uitleg maar ik ben al overtuigd hoor ;)

EDIT: @Raymond Bos, Helemaal gelijk hebje ;)

Laatst bewerkt:
Haha...ach het moet maar duidelijk zijn toch !!
Is het niet voor jou dan maar voor een ander !!

@ RDCmrT,

Even offtopic maar wil jij de link naar je systeem uit je handtekeking halen a.u.b.
Is helaas niet toegestaan op het forum !!
Scheelt mij weer een mailtje naar jou toe :)

Dank je wel alvast !!

Hoe bedoel je dat. Wat heb ik fout gedaan en hoe doe ik dat dan?

Is niet aan jou/u gericht hoor !
Kijk maar even wat bovenaan het bericht staat :thumb:

@ RDCmrT,

Even offtopic maar wil jij de link naar je systeem uit je handtekeking halen a.u.b.
Is helaas niet toegestaan op het forum !!
Scheelt mij weer een mailtje naar jou toe :)

Dank je wel alvast !!

Tuurlijk wist niet dat dit niet mocht, is verwijderd !!

Kijk, uit de huisregels maar ik kan mij voorstellen dat je die niet allemaal uit je hoofd kent :)

"Er mogen geen systeemgegevens in je handtekening staan, daar is de knop "systeem" voor."

Bedankt voor het verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan