Bestanden op D schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harryman

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Mijn pc geeft aan dat de D schijf vol is. Dit is mijn recovery schijf. D heeft een totale grootte van 7,5 gb terwijl er nu nog slechts 630 mb aan ruimte over is. Helaas kan ik niet zien welke overbodige bestanden daar staan (wellicht backups) die ik wil verwijderen. Als ik op de D schijf klik komt er een waarschuwing van HP

Dit gedeelte op de harde schijf
(of de partitie) bevat bestanden die worden gebruikt voor het systeemherstel.

Verwijder of wijzig deze bestanden niet.

Een wijziging in deze partitie kan mogelijk
herstel later verhinder

Is er een andere mogelijkheid om toch de bestanden tevoorschijn te toveren opdat ik deze kan verwijderen. En welke moet ik beslist laten staan.

Ik heb geen haast met deze vraag, de computer loopt verder prima maar die waarschuwing steeds is irritant. En ik wil natuurlijk wel graag zien/weten welke bestanden op de D schijf terecht zijn gekomen.

Groet, Harryman

Kan je dit niet via HP Backup & Recovery Manager?
Waarmee je backupt?

Moet er toch ergens staan?

Hoi,

Als je geen aparte recovery-schijven hebt gemaakt, zou ik die d-partitie maar mooi ongemoeid laten.
Wil je (wat altijd een keer voor komt) een recovery doen naar de fabrieksinstellingen van je computer, dan heb je de inhoud van die D-partitie hard nodig!
Wees je ervan bewust, dat de inhoud van die partitie o.a. de originele windowsversie bevat die bij je computer hoort ......

Het lijkt me inderdaad niet echt verstandig bestanden te verwijderen maar ik wil ze wel graag kunnen zien. Dat lukt dus nog steeds niet.

Groet, Harryman

Heb je die link van balouken gelezen, met name de blauwe lettertjes? Misschien moet je nog bij Mapopties>Weergave een vink zetten bij "De inhoud van systeemmappen weergeven"?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan