Mijn pc geeft aan dat de D schijf vol is. Dit is mijn recovery schijf. D heeft een totale grootte van 7,5 gb terwijl er nu nog slechts 630 mb aan ruimte over is. Helaas kan ik niet zien welke overbodige bestanden daar staan (wellicht backups) die ik wil verwijderen. Als ik op de D schijf klik komt er een waarschuwing van HP
Dit gedeelte op de harde schijf
(of de partitie) bevat bestanden die worden gebruikt voor het systeemherstel.
Verwijder of wijzig deze bestanden niet.
Een wijziging in deze partitie kan mogelijk
herstel later verhinder
Is er een andere mogelijkheid om toch de bestanden tevoorschijn te toveren opdat ik deze kan verwijderen. En welke moet ik beslist laten staan.
Ik heb geen haast met deze vraag, de computer loopt verder prima maar die waarschuwing steeds is irritant. En ik wil natuurlijk wel graag zien/weten welke bestanden op de D schijf terecht zijn gekomen.
Groet, Harryman
Dit gedeelte op de harde schijf
(of de partitie) bevat bestanden die worden gebruikt voor het systeemherstel.
Verwijder of wijzig deze bestanden niet.
Een wijziging in deze partitie kan mogelijk
herstel later verhinder
Is er een andere mogelijkheid om toch de bestanden tevoorschijn te toveren opdat ik deze kan verwijderen. En welke moet ik beslist laten staan.
Ik heb geen haast met deze vraag, de computer loopt verder prima maar die waarschuwing steeds is irritant. En ik wil natuurlijk wel graag zien/weten welke bestanden op de D schijf terecht zijn gekomen.
Groet, Harryman