Bestanden openen met Microsoft Outlook Web Access

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Voor mijn werk maak ik veelvuldig gebruik van Microsoft Outlook Web Access. Steeds als iemand mij een Office 2007 bestand meestuurt, kan ik dit bestand niet openen; als ik op de bijlage klik. dan bevriest het Officeprogramma (Word, Excel). Echter, als ik het bestand eerst download en op de harde schijf opsla en dan daarna open, dan gaat het wel goed. Omdat ik dagelijks veel bestanden krijg, is het nogal bewerkelijk om ze eerst op te slaan, dan te openen en daarna weer te verwijderen! Ik werk met Windows 7 Ultimate, Windows Explorer 8 en/of Maxthon (als browser)
Wie weet hoe je dit probleem oplost? Alvast dank! :D

Laatst bewerkt:
Misschien niet helemaal het antwoord waar je op zit te wachten, maar ik zelf gebruik de webbased outlook versie alleen in noodgevallen. Ik irriteer me mateloos aan dit pakket als je attachments moet openen. En als ik dan denk aan jouw situatie dat je er dan veel moet openen, dan zou ik helemaal gek worden.

Kun je je mail niet gewoon binnenkrijgen in een mailclient/programma?

Dank voor je antwoord! Neen, ik zit helaas gebakken aan dit programma! Maar, misschien krijg ik nog een ander antwoord!

heb je al geprobeerd de website toe te voegen aan vertrouwde websites? lijkt mij een veiligheids issue die vaak gepareerd wordt door een site te vertrouwen

Welke office versie gebruik je?

2003 dan kun je een compatibiliteitspakket downloaden. dat doe je hier: LINK

Bij office 2007 zou ik niet weten wat het probleem is...

succes

Oké, nee dat heb ik niet. ik zou ook niet weten hoe ik dit moet doen voor Explorer 8 en Maxthon! Kun je me verder helpen?

Heb het compatibiliteitsprogramma gedownload en geïnstalleerd. Helaas is dit ook niet de oplossing! :o Ik werk met Microsoft® Office Outlook® Web Access voor Exchange Server 2003 en het Officepakket 2007.

Laatst bewerkt:
Zou het misschien iets met de bestandsassociatie te maken kunnen hebben?

Hoe:

- bestand opslaan
- rechtermuisknop - eigenschapoen
- knopje openen met: aanpassen klikken
- programma kiezen waarmee dat bestand geopend zou moeten worden en dan ok

Helaas is dit het ook niet. Het staat allemaal standaard ingesteld (Word wordt beslist wel gestart - het programma loopt alleen vast). Het vreemde is dat als ik een meegestuurd PDF-document open, dan heb ik geen enkel probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan