Bestanden Openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddah

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Hallo,

Sinds twee weken heb ik Vista Home Premium. In het begin heb ik 5 accounts aangemaakt voor alle familieleden. Maar bij 3 van de 5 kan ik sinds kort geen bestanden meer van het internet openen. Hierbij gaat het om .exe bestsanden die ik wil downloaden, en ook van bijlagen van hotmail. Ik kan bij de .exe bestanden ook niet eens op openen of uitvoeren drukken. de pop-up komt niet eens. In de mail kan ik wel op openen drukken maar dan stopt hij ook. Ik heb voor .doc gewoon microsoft word 2003. Bij de andere 2 accounts werkt het wel, maar om iedereen steeds te laten overschakelen is ook nogal wat. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Als er meer informatie nodig is, dan vraag je het maar.

Alvast bedankt,

Eddah

windows vista

hallo ik heb een brobleem ook. met vista, kan namlijk bijlage die ik gestuurt krijg met mijn mail niet openen. met mijn hotmail. waar zou dat aan kunnen liggen, ze zeggen heb je iets er niet opstaan, maar volgens mij staat er alles op wat er op hoort te staan, mischien kunt u mij helpen,dank u....

Hoi !

@Edda: Welke rechten heb je de betr. accounts gegeven ?

Beperkte rechten kunnen inderdaad geen .exe -bestanden openen, en waarschijnlijk ook niet downloaden zonder toestemming.

@mitch49: als je in hotmail een bijlage niet kunt openen ligt dat aan je (beveiligings)-instellingen of de bijlage is gewoon corrupt.
Lukt het met andere mails wel ?

Greetz,

Harry.

vista

hallo meneer harry, dank u voor u antwoord, als het aan mijn beveiliging ligt wat kan ik daaraan doen, bij mijn andere mail lukt dat wel.. mail van home dan die komt dan aan in windows mail... in ieder geval bedankt....mitch 49....

het gaat gewoon om het meest uitgebreide account, niet de standaard. En dat is bij alle accounts. Ik kan sinds vandaag opeens wel weer .exe openen. Maar .doc kan nog steeds niet. Heb alle beveiliging er al af gehad, heb al word opnieuw geistaleerd. Het blijft zich aanhouden. Weet u nog wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan