bestanden opslaan voor reinstallatie computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik mijn computer aan druk komt er meteen een zwart scherm met de tekst:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
system32\drivers\pci.sys

U kunt proberen om dit bestand te repareren door Windows Setup te starten vanaf de originele cd-rom met installatiebestanden. Kies 'R' in het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vanaf dat punt kom ik niet verder

als ik mijn computer aan druk komt er meteen een zwart scherm met de tekst:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
system32\drivers\pci.sys

U kunt proberen om dit bestand te repareren door Windows Setup te starten vanaf de originele cd-rom met installatiebestanden. Kies 'R' in het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vanaf dat punt kom ik niet verder

de einge optie windows opnieuw installeren dan alleen je windows map verwijderen en vervangen na de instal kan je gewoon weer bij je bestanden maar je kan niet op het oude account aanmelden dat lukt niet

heb je al geprobeerd om in veilige modus op te starten?
tijdens opstart herhaaldelijk op F8 drukken tot je een scherm krijgt waar je kan kiezen,kies eens veilige modus.

als ik veilige modus doe duurt het een tijdje, en dan komt dezelfde foutmelding weer in beeld. werkt niet dus. ik probeer het nu via ubuntu, weet iemand daar iets van?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan