Bestanden opslaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nattehanddoek

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2009
Berichten
16
Ok, ik heb dus net een bestand dat ik doorgestuurd kreeg via de mail geopend in Thunderbird en er aan gewerkt, en daarna opgeslagen...
Maar nu heeft ie die wijzigingen niet opgeslagen, en ben ik dus 2 uur werk kwijt :(
Maar ik heb toch echt op die diskette gedrukt, waarom slaat ie dan niet op?
 
.ppt bestand...

Heb het net nog een paar keer getest; bestand openen, iets er in wijzigen en dan opslaan.
Als ik het dan opnieuw probeer de openen via Thunderbird heeft ie dus gewoon de wijzigingen niet opgeslagen :S
 
.ppt bestand...

Heb het net nog een paar keer getest; bestand openen, iets er in wijzigen en dan opslaan.
Als ik het dan opnieuw probeer de openen via Thunderbird heeft ie dus gewoon de wijzigingen niet opgeslagen :S



Even zoeken in je systeem. Als je opslaan hebt ingedrukt dan wordt er altijd gevraagd waar je het wilt op slaan. Misschien te snel op de opslagtoets gedrukt en nu staat het ergens op je systeem.

Jaap
 
Al geprobeert, maar hij vroeg niet waar ik wilde opslaan?!
Dat is nou juist het vreemde, als ik gewoon op opslaan druk krijg ik niks te zien, en als ik opslaan als doe gaat ie naar mn bureaublad.
 
Als je een bijlage opent dan staat die bijlage standaard in de 'tijdelijke bestanden' van Thunderbird.

Ik ben het dus met de ander helpers eens dat je eerst maar eens een zoektocht moet gaan organiseren naar waar het document nu opgeslagen zou kunnen zijn. Om je alvast een voorzet te geven:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> cmd /k dir /s /a %userprofile%\*.pp?
Duurt enige tijd voordat die zoektocht is afgerond. Als er een terugmelding komt (bijv. "Geen bestand gevonden") en de opdrachtprompt verschijnt dan is de zoektocht beëindigd.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan