Bestanden over zetten naar windows 7 vanaf windows XP professional.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fraloes65

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2011
Hallo,
heb een oude HP.pc met besturingssysteem Windows XP Professional.
Ga binnekort een nieuwe pc. aanschaffen met windows 7. Met het programma Easy Transfer van Microsoft kom ik nergens Windows XP Professional tegen om over te zetten.
Heeft iemand een simpele oplossing voor mij?
Het gaat om overzetten van afbeeldingen, E-mailadressen, documenten, en een paar kleine file's welke ik nog wel met een USB stick kan overzetten.
Ben zelf niet zo erg handig wat computeren betreft.

M.v.g. Fraloes65

Je moet eerst een backup maken van XP. Lees meer hier hoe je dat kunt doen.

Lees hier:
Ook belangrijk: als u gaat overstappen naar Windows 7 en u gebruikt Windows XP, dan is het niet mogelijk om een upgrade-installatie uit te voeren. U moet een schone installatie van het besturingssysteem uitvoeren. U doet er verstandig aan om eerst een back-up te maken van uw Windows XP-bestanden en -instellingen. In onze HandsOn over het upgraden van XP naar Windows 7 leest u precies hoe u dit kunt doen.

http://pc-active.nl/special-windows-7/206711-veelgestelde-vragen-over-windows-7.html

Beste Manamana,
ik ga niet overstappen naar, maar koop een nieuwe pc. met windows 7 en wil enkele gegevens van mijn oude pc. overzetten naar de nieuwe pc.
Was mijn vraagstelling niet duidelijk? sorry dan.

Oha oke, wil je de vraag op opgelost zetten zodat anderen er ook wat aan hebben. Dank je voor de terug koppeling. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan