Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In principe mee eens en het had ook bijna als primaire optie in mijn antwoord gezeten, ware het niet dat er in het geval van TS 2 opties 'tegen' zijn, reden waarom ik het niet opperde:Plaats de harddisk uit de oude PC in de nieuwe erbij. Dan kun je kopiëren wat je maar wilt. Daarna kun je hem eventueel weer terug plaatsen in de oude PC.
Ehh, verwar je dit topic niet met een ander? Ik zie de 'rode draad' even niet in jouw antwoord?Klopt... veel mensen hebben geen idee waar ze al hun fotos gelaten hebben al die jaren op zo'n ... laat staan dat ze al een backup hebben...
Als een bekende met zoiets bij me komt ben ik meer tijd kwijt aan dit soort klussen dan het installeren van Linux (op die oude pc waar XP op zat..)
En of dat nu voor de overgang naar 8.1 of Linux is.. het is altijd de enorme tijd die er in gaat zitten om alle bestanden over te zetten...Met je eens en heb ik ook aan gedacht, maar wellicht dat hij een buurman/vriend/familielid/collega met voldoende computerkennis heeft die dat voor hem kan doen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.