Bestanden repareren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Awk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Awk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2009
Hallo,
Ik had met newsleecher een bestand gedownload. Alleen ik kon de .rar niet openen, omdat er een fout in zat enzo. Dus dat heb ik gerepareerd met QuickPar en die zegt dat alles hersteld is en nergens meer een foutje in zit. Alleen toen ik ze weer wou openen, kreeg ikd e foutmeldingen weer: Deze zijn het de hele tijd.

! D:\newsleecher\alt.binaries.boneless\GREY'S ANATOMY S05 E1 TM E04.PART01.RAR: CRC niet correct. Het bestand grey's anatomy s05e01e02.avi is beschadigd
! D:\newsleecher\alt.binaries.boneless\GREY'S ANATOMY S05 E1 TM E04.PART01.RAR: Onverwacht einde van archief
! D:\newsleecher\alt.binaries.boneless\GREY'S ANATOMY S05 E1 TM E04.PART02.RAR: Archief heeft onbekend formaat of is beschadigd

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Welkom op Helpmij.:)

Waarschijnlijk is het al niet goed gegaan, toen het ingepakt werd. Je kan even kijken of Winrar het zelf kan herstellen.

Bedankt voor je reactie :)

Ik had geprobeerd ze te herstellen, maar nou krijg ik nog een foutmelding dat ik het benodigde volume moet hebben?
Ik heb bij extra op archief herstellen gedrukt, ik weet niet of ik nog andere stappen had moeten ondernemen?

Ik zou je cache van je quickpar eens legen, daarna de bestanden opnieuw herstellen met quickpar.

(jouw driveletter):\Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Application Data\QuickPar

Als die crc melding inderdaad terugkomt is de bron al beschadig en kan je hier niets meer mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan