• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

bestanden samenvoegen ( eenzefde blad) telkens ander Tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mark

oWbk is TELKENS een ander bestand. Het verwijst naar het bestand waar je op dat moment mee bezig bent in de lus. Is het kopiëren uit dat bestand gedaan en wordt het gesloten, dan opent de lus het volgende bestand. oWbk verwijst vervolgens weer naar dat volgende bestand. Dat is dus het voordeel van die lus, je zit maar met 1 variabele te werken, oWbk. Ik heb al meermaals aangegeven waarom je die MsgBoxes met de naam liet gaan in het begin. Dan zie je duidelijk (zou je moeten zien althans) wat ik nu in deze post weer probeer te zeggen.

Wigi

wigi

ik ben blijkbaar een hopeloos geval;:(

ik versta dat je in de loop zit en dat de " oWbk TELKENS een ander bestand. " is.

in mijn geval invoegblad1 & invoegblad2. Deze komen ook op de MsgBox.

geraak niet verder in de loop dan 1 blad in te voegen .

Je hebt dus 2 bestanden in die map staan? Is daar dan een lus voor nodig met zoveel code???

Hoeveel keer moet er gekopieerd worden uit elk van die 2 bestanden?

- Van welk specifiek blad is dat dan, + naar welk specifiek blad in het "verzamelbestand"?
- Van welk specifiek bereik is dat dan, + naar welk specifiek bereik in het "verzamelbestand"?

Wigi

Je hebt dus 2 bestanden in die map staan? Is daar dan een lus voor nodig met zoveel code???

Hoeveel keer moet er gekopieerd worden uit elk van die 2 bestanden?

- Van welk specifiek blad is dat dan, + naar welk specifiek blad in het "verzamelbestand"?
- Van welk specifiek bereik is dat dan, + naar welk specifiek bereik in het "verzamelbestand"?

Wigi

Ik denk dat 2 bestanden zijn testopzet is. In realiteit gaat het om een 50 bestanden, tenminste als ik zijn openingspost goed begrijp.

Dag allen

Dit topic is ondertussen opgelost via mail (met betaalde oplossing) aangezien het probleem/de problemen veel te uitgebreid waren voor een forum als dit.

Wigi

waarvoor dank aan allen die toch even meewerkten

fijne nacht nog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan