Bestanden sturen en overzicht in opslag kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hedmeel

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2009
Ik heb een Samsung Omnia, en ik heb al een tijdje niets met de opslag/mappen/computer gedaan omdat ik de kabel voor de aansluiting met de pc kwijt ben. Nu heb ik een USB kabel met bluetooth aan mijn computer aangesloten, om via die manier mijn bestanden (vooral foto's) van mijn telefoon op mijn computer te kunnen zetten.

Toen kwam ik erachter dat foto's verzenden enkel één voor één kan. Daarvoor downloadde ik op aanraden Pocketrar. Maar na verzenden via bluetooth naar mijn telefoon kon ik het bestand nergens terugvinden in mijn mappen. Via de zoekfunctie wel, maar op die manier kon ik het niet openen om te installeren omdat de setup geen 'geldige pocket pc toepassing' is.

Om te vinden waar dat bestandje staat in al die mappen downloadde ik op aanraden Total Commander, om overzichtelijker in de mappen van mijn opslag op de telefoon te kunnen rondkijken. Maar met de setup van Total Commander heb ik hetzelfde probleem, ik weet niet waar het bestandje terecht is gekomen na verzenden vanaf de computer met bluetooth. En via het zoeken in programma's kan ik het niet openen omdat het 'geen geldige pocket pc toepassing' is.

Ik wordt er even helemaal gek van. Al die mappen in de opslag van het toestel, lijken me zó onoverzichtelijk. Het liefst heb ik gewoon een map documenten, een map foto's e.d. in plaats van al die mappen in mappen in mappen die allemaal leeg blijken.

Kan iemand me helpen om verder te komen? Ik wil alleen maar al mijn foto's vanaf mijn telefoon naar mijn computer te zenden via bluetooth. :(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan