Bestanden synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin van de mortel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Heb een probleem dat eigenlijk door mezelf veroorzaakt is :o

Ik werk op een school en heb daarvoor erg veel bestanden met samenvattingen, oefenstencils, uitwerkingen, powerpoints etc, noem maar op.
In de loop van de jaren is die map op 2 verschillende plekken in gebruik geweest nl. op mijn laptop en op een externe HD (op school in gebruik).

Nu is het probleem dat ik absoluut het overzicht verloren ben over wat nu waar staat en wat er ook dubbel is dus op allebei de plekken staat.

Is er geen makkelijk proggie dat voor mij deze puinhoop kan opruimen zonder dat ik bestanden kwijt raak?
PS: het geheel staat niet in 1 map maar in een heleboel submappen en ook weer niet. Bijv. Uitwerking Hoofdstuk 1 3HAVO staat in 2 verschillende mappen nl. 3havo/uitwerkingen/H1 maar ook in een andere map: Uitwerkingen/3HAVO en dat is dus met veel bestanden het geval.

Laatst bewerkt:
Dank je voor de snelle reactie.
Ga er morgen mee aan de slag ( HD ligt nog op school) en laat wel horen hoe het gelopen is

Minpunten
Blijkt een proefversie met beperkte functionaliteit te zijn.
Staat er op de site van CT...

En oppassen met verwijderen van dubbele bestanden. Toen ik dat deed met Double killer bleek dat er alleen lege mappen overbleven. Ik heb de inhoud wel weer met een recovery programma terug kunnen krijgen, maar dan ben je lang bezig om op het zelfde punt te komen ;)

@mumzel, ik maak nergens uit op dat het Free moet zijn vandaar deze tip want hij werkt in full mode echt perfect.....nooit last gehad met het per ongeluk verwijderen van bestanden.

Beste mensen,

Vandaag aan de slag geweest met het genoemde proggie.
Had inderdaad even tijd nodig om hem goed aan het werk te krijgen maar dat is uiteindelijk wel gelukt ;)
en ik moet zeggen dat het prima zijn werk heeft gedaan dus heel erg bedankt voor de hulp.

en nu er maar voor zorgen dat het ook opgeruimd blijft :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan