Bestanden terug halen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnonymousDutch

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2012
Hallo.

Ik heb hier een Windows XP computer die niet meer goed opstarte, nu heeft het besturingssysteem het totaal begeven. Nu heb ik Windows 7 geinstalleerd om hem weer goed toegankelijk te kunnen maken. Dit is gelukt. Echter ben al mijn foto's kwijt die ik even snel een aantal dagen geleden op me pc had gezet, kan ik deze nu nog terug krijgen?

Ik had een schone installatie uitgevoerd toen ik Windows 7 begon te installeren.

Iemand tips?

lees

ja het kan maar het heeft volgens mij 30 a 40 % kans maar je kan het proberen download recuva want dit is denk ik je enige hoop
klik

mvg computerhelper

Hallo,

Wat je zeker niet mag doen is nog veel je pc opstarten,anders is er kans dat de fotobestanden overschreven worden en ze definitief kwijt bent.
Ook moet je de hd in een andere pc hangen.
Ik had een week of twee terug hetzelfde probleem (met een sd kaart) en heb proberen recoveren met recuva en die haalde nog niet de helft terug van foto's die zelfs NIET gewist waren!!
Dus heb ik een ander programma gezocht en ben uitgekomen op convar pc smart recovery.Het is een freeware programma en werkt supergoed.Als je het opstart moet je dit doen via -rechts klikken - als administrator uitvoeren,anders werkt het niet.
http://www.pcinspector.de/SmartRecovery/info.htm?language=2

Succes

Gr. Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan