bestanden terughalen na formateren en installeren Win10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mystique67

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2016
Goedemiddag, ik heb gisteren Win10 op mijn pc gezet en daarbij dus ook de partitie verwijderd en geformatteerd. Ik had win7.
Alleen dacht ik dat ik een bepaald bestand naar Dropbox had gezet maar blijkbaar heeft die ze niet gesynchroniseerd en ben ik ze nu kwijt.
Is er een bepaalde manier om die bestanden terug te halen?

Ik hoor het graag!!

Ik denk dat het alleen nog maar lukt via een professioneel recover bedrijf (niet goedkoop, honderden euro's). Er is betaalde software om bestanden terug te halen maar bij een partitie verwijdering wordt het lijkt mij moeilijk.

De partitiev verwijderen is voor datarecovery nog niet zo heel erg. Er is wel een goede kans dat door de nieuwe installatie het bestand is overschreven en dan kan niemand het ooit meer terughalen.

Je opties zijn nu inderdaad om een recoverybedrijf in te schakelen of om zelf te proberen nog iets te redden met bijv. IsoBuster. Wat je ook kiest, stop accuut met het gebruiken van dit systeem, want als je pc aan staat kan het bestand alsnog overschreven worden door bijv. de swapfile of tijdelijke internetbestanden.

Bedankt voor jullie reacties maar helaas niet meer terug te halen, volgende keer maar beter opletten ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan