Bestanden terugkrijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenjamin

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Berichten
312
Hallo,

Ik had een windows xp versie waar ik plotseling niet meer in kon. Ik starte mijn computer op en kreeg niks meer van windows. Nu wil ik mijn computer opnieuw gaan installeren maar ik zou dan wel graag mijn bestanden terugkrijgen. Wanneer ik mijn computer opnieuw wil gaan installeren vraagt deze eerst om te formatteren. Dit wil ik natuurlijk niet. Weet iemand anders hoe ik mijn bestanden wel terug kan krijgen. Misschien kan ik in de installatie op 'r' drukken maar dan vraagt hij om een hersteldiskette en deze heb ik niet. Weet iemand een oplossing? Alvast hartstikke bedankt!

Grtz. Ikbenjamin
 
In save mode kan ik helemaal niet meer komen. Windows XP wordt helemaal niet opgestart. Kan ik vanuit dos dan iets herstellen? Hoe werkt dat dan? Nogmaals bedankt.

Grtz. Ikbenjamin
 
Geplaatst door ikbenjamin
Hallo,

Ik had een windows xp versie waar ik plotseling niet meer in kon. Ik starte mijn computer op en kreeg niks meer van windows. Nu wil ik mijn computer opnieuw gaan installeren maar ik zou dan wel graag mijn bestanden terugkrijgen. Wanneer ik mijn computer opnieuw wil gaan installeren vraagt deze eerst om te formatteren. Dit wil ik natuurlijk niet. Weet iemand anders hoe ik mijn bestanden wel terug kan krijgen. Misschien kan ik in de installatie op 'r' drukken maar dan vraagt hij om een hersteldiskette en deze heb ik niet. Weet iemand een oplossing? Alvast hartstikke bedankt!

Grtz. Ikbenjamin


Hang die schijf als slave aan een andere pc als je die mogelijkheid hebt,haal de bestanden die je wilt behouden er dan af,en ga daarna je windows opnieuw installeren.Waarschijnlijk is dit nog de enige manier om je schijfbestanden te benaderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan