Bestanden uit Systeem herstel halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stouw

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Berichten
44
Hallo,

Ik weet dat Windows elke dag een herstelpunt maakt zodat je gebruikt kunt maken van systeemherstel. Ik heb echter software die hierdoor traag wordt. Windows pakt alle .ndx van dit software pakket. Mijn vraag is of deze bestanden uit het herstelpunt gehaald kunnen worden.

Kan iemand mij hier mee helpen?
 
Verklaar je eens nader, wat is precies het probleem en met welke software??
 
Om welke software het gaat is niet van belang. De software maakt gebruikt van ndx bestanden. Die pc ziet dit denk ik als registerbestanden en gaat deze dus kopieren tijdens het maken van een herstelpunt. Hierdoor is de software tijdelijk trager. Mijn vraag is dus of je de selectie waarvan een herstelpunt gemaakt wordt, aan kunt passen.
 
Het gaat toch ook helemaal niet om de software:confused: Het gaat om het systeemregister... of ik nou office bedoel of Duke Nukem 3D maakt niets uit.
 
Ach, wellicht dat via de naam van de software een oplossing te vinden is.
Want als het zo is als jij zegt, zul je de enige niet zijn met dat probleem....

Maar ja, waarom zou je die informatie geven....
 
Het is software dat ik zelf programmeer.. maak gebruik van een database die weer gebruik maakt van ndx bestanden:)
 
ik zou je "systemvolume" ff schoonmaken. Op systemvolume zit meestal een hoop troep, die je pc doen vertragen.
Ook worden hier de bestanden van systermherstel opgeslagen.
Opschonen doe je door systeemherstel op alle pc's uit-te-schakelen, dan weer inschakelen.
Volg deze stappen:

1. start > alle programma's > bureau-accessoires > systeemwerkset > systeemherstel

2. kijk links-midden, en druk op "instellingen van systeemherstel"

3. druk op "systeemherstel op alle station uitschakelen"

4. Dit kan even duren als er veel troep in zit

5 Schakel het nu weer in.

btw; hierdoor kunnen sommige programma's zoals antivirussen (bijv panda antivirus)
niet meer goed functioneren. Herinstallatie is meestal hiervoor de oplossing. Maar je weet het nooit zeker, dit is dus OP EIGEN RISICO!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan