Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hoor geen probleem.Geplaatst door jack43
Kan ik 2 gieg via msn verzenden?
Geplaatst door jack43
Tja, das waar, maar leek ons wel erg gemakkelijk (maar een dvd-tje 80km verderop brengen is ook niet alles). Gewoon een programma waarmee je rechtstreeks in verbinding staat met elkaar, en zo alees tussen elkaar kan uitwisselen zonder te veel snelheidsverlies.![]()
Geplaatst door crash
Ja hoor geen probleem.
Duurt wel een tijd.
Verstuur de bestanden in de nacht en pakt ze eventueel in met winrar en splits ze op in kleinere stukken.
Mocht MSN een keer gestopt zijn, dan hoef je niet helemaal opnieuw te beginnen, maar alleen het deel waar je mee bezig was.
Geplaatst door jack43
Oke, zal het proberen met MSN, maar voor zover ik het me kan herinneren is die snelheid wel erg laag. Dacht aan een progje zonder (te veel) snelheidsverlies, daar had ik ooit eens over gehoord. (en dan is alles mooi en snel)
Dat klopt.Geplaatst door patrickt
Kan je niet maximaal drie bestanden tegelijk versturen met MSN? (is tenminste altijd wel geweest, kan inmiddels veranderd zijn)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.