bestanden uploaden en downloaden + een webshop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ralph1980

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2012
Berichten
7
Dag forumleden,

Het idee dat ik heb is dat ik een website wil maken waar je mensen bestanden kunnen uploaden en downloaden van de site. Daarnaast zou ik graag een webshop willen waar ik wat klein spul kan verkopen. Dit is dan wel bijzaak. Ik heb al veel op internet gezocht maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik kan nergens vinden hoe ik een combinatie van die twee kan maken. Ik bezit enige basis kennis van website bouwen. Maar daar houdt het ook wel op. Mijn vraag aan jullie is, hebben jullie voor mij tips hoe ik dit zou kunnen doen. Ik weet dat ik het ook kan uitbesteden maar daar heb ik geen budget voor. Ook zou ik dit graag zelf willen doen. :thumb: Bedankt alvast
 
Uit mijn hoofd weet ik dat ZenCart en WordPress (met Woocommerce plugin) ondersteuning bieden voor downloads in je webwinkel. Daarnaast heeft Wordpress ook de mogelijkheid van upload.
 
Dag Roger. dank je wel voor de snelle reactie. De webwinkel is voor mij niet de hoofdzaak. Ik wil bijvoorbeeld ook een forum kunnen integreren op een later tijdstip. Ik weet alleen niet of dat op wordpress ook mogelijk is?
 
Bij wordpress kunnen andere gebruikers dan bestanden uploaden en downloaden van mijn site?
 
Voor forums en up-/downloads zijn plugins beschikbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan