bestanden uploaden via mijn website.

Status
Niet open voor verdere reacties.

spawn666

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2004
hallo iedereen,

Ik zou graag willen weten hoe ik bestanden naar een website moet uploaden.
Even voor de duidelijkheid...ik heb het NIET over het uploaden van mijn site.!! :P
Wat ik wil is een knopje op mijn site waar een file brouwser door geactiveert wordt, zodat je een bestand...lokaal...kant opzoeken en kant verzenden(uploaden) naar een map op mijn website server.

weet iemand hoe dat moet?

thanks

precies wat ik niet bedoel. :confused: ...ik zoek een versie via HTML zonder dat je een programma nodig hebt...zoals ftp

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
je kan een upload script schrijven in php (html weet ik niet zeker of dat kan)

ik wil je nog wel iets zeggen. Met een FTP programma kan je veel meer en sneller bestanden uploaden dan met zo'n scriptje

Laatst bewerkt:
om het duidelijke uit te leggen.
het is mogelijk via deze site een "beheer bijlagen" knop te klikken zodat je via die popup een bestandje kunt toevoegen....
dat bestandje word ergens naartoe geupload....en dat zoek ik dus...
dat wil ik graag op me site :P

je kan een upload script schrijven in php (html weet ik niet zeker of dat kan)

ik wil je nog wel iets zeggen. Met een FTP programma kan je veel meer en sneller bestanden uploaden dan met zo'n scriptje

de bestanden die ik upload zijn zeeeer klein. en om bij iedere pc waar ik vanaf wil uploaden een ftp programma te installeren vind ik niet zo netjes....
vandaar zoek ik zoeen scriptje :D

Ik vond dit op het Internet.

Laat ons weten of je het succesvol hebt kunnen inzetten. Het is PHP-code.

Tijs.

net als wat ik al eerder zij is wat ze hier op helpmij gebruiken ook gewoon een upload script hoor.
ff googlen en je hebt er zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan