Bestanden van gecrashte harde schijf halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

okijoki

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2001
Ik heb hier een gecrashte harde schijf (althans dat denk ik). Ne heb ik die als slave in een andere pc gehangen en op die manier is het gelukt om de meeste bestanden er af te halen.

Nu wil ik ook graag de favorieten er af halen, maar ik kan die nergens vinden. Ook de map Windows en dergelijke zijn onzichtbaar. Heeft dat te maken met het feit dat hij nu slave is en J heet? Is er een manier om het er wel af te krijgen?

Oki! :thumb:

of de schijf slave is, of niet maakt in dit geval niet uit.
Heb je bij mapopties verborgen bestanden weergeven aangezet?

mvg leo

Ja, die staat aan.... :confused: De pc wilde niet meer opstarten en gaf aan dat ik een floppy moest plaatsen. Wel apart dat ik andere mappen wel zie....

Laatst bewerkt:
Als ik ervan uit mag gaan dat je die slave-schijf niet meer gaat gebruiken, behalve na opnieuw formatteren:

Ik denk dat je eerst eigenaar moet worden van de schijf (of toch minstens van de \Documents and Settings map) voordat je bij je favorieten kunt komen.

Hoe je eigenaar kunt worden van schijfletters, mappen en bestanden lees je hier

Hopelijk levert het op wat je wilt. Natuurlijk is niet uit te sluiten dat er echt bestanden en mappen weg, gegeven de crash.

We horen het wel.

Succes,

Tijs.

Ik wil best eigenaar worden van de mappen, alleen zie ik ze niet. Volgens mij werkt dit trucje dan ook niet, of doe ik nog iets verkeerd?

Ik zou het gewoon doen: Eigenaar worden van (minstens) de hele mappenstructuur Documents and Settings op de slave-schijf.

Daarna nog eens kijken welke mappen wel en niet zichtbaar zijn.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan