bestanden van kapotte iPhone halen

• Onderwerp starter Onderwerp starter grog
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

grog

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2013
Hoi allemaal,

Ik heb een probleem; mijn iPhone is kapot :( , ik ga hem niet meer laten maken vanwege veel risico bij het maken en het kost alleen maar geld, ik ga overstappen op android.

Maar ik wil graag mijn notities, agenda, contacten maar vooral mijn foto's terug hebben, het probleem is dat hij volledig leeg is en niet aan te sluiten op de computer omdat de ingang voor die kabel ook kapot is. Hoe kan ik de bestanden er toch af krijgen? ik zou het heel erg vinden als ik alles kwijt van, het liefste wil ik het zelf kunnen doen, anders heb ik het gevoel dat mijn privacy verdwenen is, maar als er een andere mogelijkheid is wat ik niet zelf kan doen hoor ik het ook graag.

alvast bedankt! :thumb:

groet,
grog

Hoi grog,

In welke mate is de telefoon kapot, zou je bv. met een accu van iemand anders de telefoon nog aan de praat krijgen, zou je bv. dmv bluetooth of wifi bestanden kunnen overzetten.
Ik denk dat één van de weinige opties is die je hebt, anders wordt het toch professioneel recoveren, met verlies van privacy en een boel centen...

Laatst bewerkt:
dat is een goed idee, valt in ieder geval te proberen, bedankt! maar is de accu er makkelijk uit te halen? ik hoop dat het werkt.
graag hoor ik natuurlijk nog andere opties als iemand een idee geeft

groet,
grog

Hoi grog,

Ik heb geen idee hoe de accu bevestigd is in een Iphone, lijkt mij dat die er sowieso uit moet om een simkaart te plaatsen.

hallo
de accu kan je zelf helaas niet vervangen.
deze is gesoldeerd op de print plaat.

O, dan heb ik nog een andere oplossing nodig...
is dat het geval bij alle iPhones? of allen bij een aantal versies? het gaat om een 3gs... ( ik dacht ergens iets gehoord te heeben dat dat los was maar weet het niet zeker...

groet,
grog

Hoi grog,

Ondanks het bericht dat de accu gesoldeerd zou zijn, is die van een 3gs stiekum toch makkelijk te vervangen KLIK
Dus ik zou eerst eens kijken of je ergens een vervangende accu kunt vinden, of als je het de kosten waard vindt, kopen. KLIK
Succes:thumb:

@ Shetlander klik eens op de eerste link, de accu zou makkelijk zelf te verwijderen zijn.

daar hebben ze het inderdaad over een zeleklevende strip, ik ken iemand die een kapotte 3gs heeft (scherm), misschien kan ik daar de accu van gebruiken/lenen, zal het eens vragen..
heeft iemand trouwens een idee wat ik als tooltjes kan gebruiken? of moet ik de speciale daarvoor kopen?

groet,
Grog

iphone stuk

Hoi allemaal,

Ik heb een probleem; mijn iPhone is kapot :( , ik ga hem niet meer laten maken vanwege veel risico bij het maken en het kost alleen maar geld, ik ga overstappen op android.

Maar ik wil graag mijn notities, agenda, contacten maar vooral mijn foto's terug hebben, het probleem is dat hij volledig leeg is en niet aan te sluiten op de computer omdat de ingang voor die kabel ook kapot is. Hoe kan ik de bestanden er toch af krijgen? ik zou het heel erg vinden als ik alles kwijt van, het liefste wil ik het zelf kunnen doen, anders heb ik het gevoel dat mijn privacy verdwenen is, maar als er een andere mogelijkheid is wat ik niet zelf kan doen hoor ik het ook graag.

alvast bedankt! :thumb:

groet,
grog

Woon je in de buurt van Heerlen Limburg, dan kan ik je wel helpen.
Je kan me ook even een privé bericht sturen als je wat verder weg woont, maar ik kan je zeker helpen en dat voor bijna geen kosten.

Gr Ron.

Houd er even rekening mee dat je alleen een prive bericht kunt sturen als je verenigingslid bent.

ik woon in Noord-Brabant, is niet heel gemakkelijk, maar toch bedankt...
ik denk dat ik het er maar bij laat..

gr. grog

Hoi Ronaldo,

Zou je mij misschien kunnen helpen? Groetjes, Emmy

Dit topic is van mei dit jaar, ouder dan 3 maanden dus. Om die reden gaat er dan ook een slotje op.

@emmykr
Welkom bij helpmij,

Je kan beter een nieuwe vraag openen en daarin je probleem uitleggen, is niet echt duidelijk zo wat je wilt weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan