Bestanden van pc naar ipad

Status
Niet open voor verdere reacties.

geraarbrtt

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Hoe kan ik gratis mijn bestanden van mijn pc naar mijn ipad overbrengen?

Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus weet ook niet of de Ipad het ondersteunt, maar je zou kunnen proberen de bestanden te uploaden. Even de link in de browser van de Ipad intypen, en weer downloaden! ;)

Dat hangt helemaal van het soort bestand af. Foto's, films en muziek kan gewoon met iTunes en voor de rest is het afhankelijk of de iPad het bestandstype ondersteunt.
Een mooie optie is wellicht Dropbox om je bestanden te synchroniseren.

Het hangt inderdaad een beetje af van wat voor soort bestanden je wilt overbrengen, windows gerelateerde bestanden kun je wel over zetten maar de iPad kan er weinig mee, het is tenslotte een heel ander besturing systeem. Maar.... je hebt een pc, je hebt een iPad, je hebt ook een router? Je kunt ze beide in het netwerk hangen? dan kun je dus ook simpel de bestanden over zetten. Klik in de finder boven op ga en daarna op verbind met server, nu kun je het adres of de naam invullen van de pc en de iPad zou er verbinding mee moeten maken. Natuurlijk moeten er wel mappen gedeeld staan op de pc anders werkt het nog niet.

grtjs jjw

Installeer hier gratis iTunes, daarmee kun je je bestanden naar je iPad overbrengen :thumb:
Voor meer informatie of instellingen; *KNIP*

[Mod edit]Wederom je verwijzing weg moeten halen.[/mod edit]

Zoals je ziet mag je hier geen verwijzing maken naar een site waar je meer uitleg kan vinden :confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan