bestanden verkleinen met winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Hallo,

Zit met het volgende probleem. Wil software en mp3's aanbieden via mijn site maar daarvoor is weinig ruimte. Die bestanden wil ik dus gaan zippen of rarren..

Krijg het echter niet voor mekaar om er een kleiner bestand van te maken. Zippen lukt, rarren lukt, maar kleiner worden ze niet. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe??

BvD:cool:

De instelling "beste compressie" geeft ook geen oplossing?

Neej, beste compressie geeft ook geen oplossing. Heb ook al zitten spelen met het menuutje "compressie", 2048 gezet naar 512/1024/enz. maar dit mocht ook niet baten..:(

Dat mp3's niet te verkleinen zijn in rar/zip files wist ik niet, dan converteer ik die wel naar een lagere bitrate;) ..

Lijkt mij dat ik toch wat verkeerd doe:o

Ik weet het, crash, maarja moet toch wat. Had gehoopt dat een zip/rar-file de oplossing zou bieden maar goed dat wil dus niet echt:( Dan emailen ze me maar voor een orgineel van het mp3'tje hoor;)

Maar waarom ik nu niet de software kan verkleinen blijft een raadsel:confused:

Dat komt doordat mp3 al een gecomprimeerd bestand is

Let wel op de auteurswetgeving en zo.... het is erg onverstandig om op je eigen website mp3's aan te bieden, voor je het weet heb je een blokkade van je isp te pakken of erger, een rechtszaak van de riaa, buma/stemra. Software wordt nog zwaarder gestraft...

Bedankt voor de tip, maar het gaat om freeware (gewoon kleine handige progjes) en om eigen gemaakte muziek, dus rechten moeten ze aan mij betalen :p

@mario: en de software dan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan