Bestanden verplaatsen in de verkenner duurt te lang

Status
Niet open voor verdere reacties.

Indalo

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2001
Beste

Sinds kort heb in Vista op mijn PC geïnstalleerd. Ik heb een vrij nieuwe PC met 4mb geheugen toch heb ik een probleem en twee grote harde schijven.

Probleem no 1 Als ik grote mappen in de verkenner wil verplaatsen duurt het ontzettend lang hij dat ook werkelijk doet .Vista gaat eerst controleren of het bestand verplaats kan worden en dan ook nog eens de grote van het bestand.
Kan ik dat uitschakelen zo dat hij weer kopieert zo als dat in XP gaat. ?

Probleem nummer 2 Als ik een zelfgeschreven DVD in de lader steek wil hij die eerst gaan formatteren .

Kan ik ook hier de instellingen van XP overnemen

probleem 1 zou moeten opgelost zijn met sp1, heb je deze dan wel geinstalleerd?

voor probleem 2 weet ik zo niet direct iets...
windows wilt de herschrijfbare dvd direct formateren of een ander programma?

Beste

Op mijn vraag een heb ik zelf een oplossing gevonden het is een bug in Vista te verhelpen met de Update Windows6.0-KB931770-x86 Deze verhelpt het traag copieren

Op mijn vraag 2 betreffende het inlezen van een CD of dvd heb ik nog niets gevonden dus als iemand hier over iets weet graag AUB een oplossing
Alvast dank

Beste

Op mijn vraag een heb ik zelf een oplossing gevonden het is een bug in Vista te verhelpen met de Update Windows6.0-KB931770-x86 Deze verhelpt het traag copieren

Op mijn vraag 2 betreffende het inlezen van een CD of dvd heb ik nog niets gevonden dus als iemand hier over iets weet graag AUB een oplossing
Alvast dank

staan er geen bestanden in de wachtrij ofzo om gebrand te worden ofzo?
dat kan ook een oorzaak zijn...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan