Bestanden versleuteld, computer opnieuw geïnstalleerd na crash, wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unknown90

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 apr 2009
Berichten
3
Beste allemaal,

Op mijn externe hardeschijf heb ik enkele mappen met privé data versleuteld, Windows kent er dan een gebruiker aan toe en een vingerafdruk.
Helaas is mijn computer onlangs gecrasht en nu kan ik de bestanden via de nieuwe installatie niet meer bereiken, mijn vraag is, wat nu?

Ik zie de bestanden uiteraard nog wel, alleen kan ik deze niet openen aangezien deze versleuteld zijn.
Zodra ik aangeef de inhoud te willen ontsleutelen, krijg ik een melding toegang geweigerd.
Als ik kijk bij details zie ik mijn oude gebruikersnaam en vingerafdruk van mijn vorige computer, wanneer is deze probeer te verwijderen ben ik ook hiertoe niet gemachtigd.

Mijn vraag is nu, op welke manier kan ik ervoor zorgen dat mijn bestanden weer tot mijn beschikking komen, is hier een mogelijkheid voor?

Alvast bedankt.

Unknown90.
 
Hoe heb je die dan versleuteld?
 
:confused: En op deze nu huidige installatie, .... met dezelfde versleuteling app. als je met administrator rechten ontslotenen probeert ...helpt ook niet ??
---------------
:confused: inderdaad zoals dorado ook zei ...... hoe heb je zoiets versleuteld ??
 
@Unknown90
Het zou helpen als je wat meer info geeft. :eek:
 
Gaat nu probleem over vergeten wachtwoord of je wegens bepaalden beveiligingen ( administrator rechten ?? of-zoiets ?? ) bestanden niet openen kan ...enz..enz.. zeg toch eens iets meer jouw probleem moet je verhelderen, ... zodat je ( en geloof ik dat die wel gebeurt ! ) meer reacties kan krijgen ....

P.S. Er zijn manieren om wachtwoord terug te krijgen, en ook zijn manieren om eigenaar/ of administratie rechten terug te krijgen ! je bent paar dagen niet online en op die manier kan je ook geen gestapelde reacties ( of mogelijke oplossingen ) hier te verwachten .
( heh Mik da's geen rooie gezicht waarde ! ...jij bedoelt wel ged ! )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan