Bestanden verwijderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Goeden middag
Wie Windows 8 Release Preview al heeft zou waarschijnlijk wel weten waarover ik het heb.
Ik heb mijn Windows opnieuw geïnstalleerd (omdat ik veel problemen had) en na de installatie ben ik naar "C:" gegaan en ik zag daar het map genaamd "Windows Old" die wil ik helemaal verwijderen omdat het te veel plaats neemt in mijn harde schijf.Ik weet dat er daar bestanden in zitten van mijn vorig Windows maar die heb ik niet nodig.Als ik het wil verwijderen krijg ik veel meldingen van bestanden die niet kunnen worden verwijderd.Sommige bestanden kan ik wel verwijderen maar niet bij al bestanden lukt dat.

Een voorbeeld van een fout melding:Voorbeeld .JPG

Weet iemand hoe ik die kan verwijderen?

Je moet de rechten aanpassen, zorg bijv. dat je owner (eigenaar) wordt van de map Windows.old en alle onderliggende mappen.

Groeten Marcel

Je moet geen eigenaar van Trusted Installer worden (dat kan niet), je moet de huidige eigenaar (Trusted Installer) vervangen door jezelf of door een groep waar je zelf lid van bent. (Dit kan de groep Administrators zijn)
De stappen 1 t/m 5 uit de link van Terrarabo moet je idd doorlopen.

Maar misschien is de link van Zoefff nog beter, ik heb het zelf nog nooit geprobeerd maar hij lijkt me makkelijker.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Een progamma als"unlocker" kan hier zeer nuttig zijn.
Eenvoudig in gebruik. Rechtsklik op het bewuste bestand cq map en open met unlocker. Daar krijg je de opties vrijgeven, verwijderen etc. Eerst vrijgeven en daarna verwijderen.

http://www.filehippo.com/download_unlocker/

Bedankt voor jullie commentaar allemaal :) Ik heb die link van Zoefff even gekeken en dat leek mij het makkelijkste.Die andere links heb ik natuurlijk ook gekeken maar het is beter denk ik als ik niet de eigenaar ben van zulke bestanden,want ik heb hier een kleine broertje die alles in paar seconden kan verwijderen :D

@hoogteijling, je hebt gelijk en zo bedoelde ik het ook eigenlijk maar was wat kort door de bocht. Dank voor het rechtzetten......

@Terrabo
Geen enkel probleem hoor :)

@TS
Succes verder ermee.

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan