Bestanden verwijderen/prullenbak legen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Berichten
3.670
Het valt mij de laatste tijd op dat het verwijderen van bestanden en het legen van de prullenbak erg moeilijk gaat.

Wanneer ik een bestand wil verwijderen krijg ik regelmatig de melding dat het bestand in gebruik is.

Wanneer ik de prullenbak wil liggen krijg ik regelmatig de melding dat het bestand niet kan worden verwijderd.


Bestanden verwijderen lukt ook met Killbox niet.
Soms lukt het verwijderen na vaak proberen. Meestal niet en dan komt het neer op veilige modus.

Prullenbak legen lukt uiteingelijk wel in normale modus, maar vaak pas na meer dan 10 keer proberen.


Zelf heb ik geen idee hoe het kan, dus misschien dat jullie een idee hebben:)

Alvast bedankt:thumb:
 
Waarschijnlijk een spyware of ander soort programmaatje dat je bestanden open houdt.

Kijk eens onder computer management naar de open files. Als ze ertussen staan, kun je ze hier sluiten. Ook eens kijken naar de processes in de task manager.

Ander mogelijkheid om uzelf misschien aan te leren: shift - delete ;)
 
Ik zal is even scannen met Ad-Aware en Spybot.

Dit doe ik niet zo vaak en ik zie nu dus ook dat mijn definitie's van Ad-Aware 91 dagen oud zijn:eek:

Naar de processen had ik al gekeken en daar staat niks bijzonders tussen.

Shift+Del kan heel makkelijk zijn, maar ik ben nog wel is erg makkelijk met verwijderen.
 
Spybot en Ad-Aware laten scannen:
Ad-Aware vond niks.
Spybot vond 3 meldingen van Windows (deze meldingen heb ik zelf uitgeschakeld in het beveiligingscentrum).


Het is voor mij dus nog steeds een raadsel:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan