Bestanden verzenden met router

Status
Niet open voor verdere reacties.

misterme

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2004
IK heb thuis een netwerk met 2 pc's allebei win xp pro en allebei over de 2 ghz. Ik heb er een sweex broadband router tussen zitten. Op beide pc's kan ik internetten. Op Pcbeneden, kan ik Pcboven wel vinden via Mijn netwerklocaties, maar als ik er op wil komen, krijg ik een melding. Als ik op Pcboven Pcbeneden wil zoeken via Mijn netwerklocaties, krijg ik gelijk al een foutmelding, zonder dat hij de pc gevonden heeft. Weet iemand hier een oplossing voor ?

Alvast bedankt,

MisterMe

Het zou handig zijn als je meldingen ook met ons wilt delen.

Heb je nog firewalls draaien op de pc's? (let ook op de interne firewall van xp)

zit er SP1 op beide en aan? zo ja moet je ze uit doen van dan blockt hij het

Geplaatst door m@rio
Het zou handig zijn als je meldingen ook met ons wilt delen.

Heb je nog firewalls draaien op de pc's? (let ook op de interne firewall van xp)

Fout melding van de pcbeneden:
\\Pcboven is niet toegankelijk. U hebt niet de juiste machtigingen voor de netwerkbron. Neem contact op met de beheerder van de server op en als u wilt weten of u toegangmachtigingen hebt.

Kan het netwerkpad niet vinden.

Melding van de pcboven:

Mshome is niet toegankelijk. U hebt niet de juiste machtigingen voor de netwerkbron. Neem contact op met de beheerder van de server op en als u wilt weten of u toegangmachtigingen hebt.

De lijst met de servers voor de werkgroep is momenteel niet beschikbaar.

Fire-walls staan uit!

Geplaatst door Thugsozer
zit er SP1 op beide en aan? zo ja moet je ze uit doen van dan blockt hij het

Op beide pc's zit SP1, en als het goed is staan ze aan, hoe kan ik ze desnoods uitzetten dan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan