Bestanden weg, schijf bezet

Status
Niet open voor verdere reacties.

helphardeschijf

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Hey iedereen,

Ik weet niet wat ik moet doen! Ik heb een Philips externe harde schijf van 500gb. Nu staat daar voor ongeveer 150gb aan bestanden op.

Nu als ik de schijf open staat er nog maar 1 mapje op van ongeveer een gig ofzo, en de rest is weg! Als ik dan ga kijken bij de eigenschappen, blijkt het geheugen (die 150gb) gewoon vol te zitten, maar alle mapjes zijn weg!

Ook reageert het ding steeds trager, het duurt te lang voordat ik het mapje geopend krijg van de schijf.

Help me, wat moet ik doen, want als het goed is staan de bestanden er gewoon op!

Gr Jasper

Ik heb t geprobeerd. Het programma zegt dat alleen dat ene mapje (486mb) erop staat en verder niets. Maar dan nog steeds bij mijn computer:

Free Space: 287 GB
Total Size: 465 GB

Waar zit nu dan de fout, en kan ik de bestanden die wellicht nog op de schijf staan redden? Ook duurt het nu trouwens echt 5 tot 10 minuten voor ik de schijf geopend krijg!

Ik heb t geprobeerd. Het programma zegt dat alleen dat ene mapje (486mb) erop staat en verder niets. Maar dan nog steeds bij mijn computer:

Free Space: 287 GB
Total Size: 465 GB

Waar zit nu dan de fout, en kan ik de bestanden die wellicht nog op de schijf staan redden? Ook duurt het nu trouwens echt 5 tot 10 minuten voor ik de schijf geopend krijg!

XP of Vista ?

Heb je misschien de mappen al verborgen aangegeven? En heb je bij mapopties staan dat die mappen niet toonbaar zijn?

Ik weet niet wat het inhoudt maar er sraat File System: NTFS.
En ik heb proberen te vinden en volgens mij heb ik Windows XP Professional.
Ook had ik al gekeken, er staan geen verborgen bestanden op ofzo. Ik heb aangegeven dat de verborgen mappen zichtbaar moeten zijn, maar op de schijf staan er geen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan