suuus
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 feb 2005
Heb 2 computers aan gesloten via een router, netgear rp614, en ze hebben beide verbinding met internet.
De computers hebben windows xp als besturing en het is een kabel aansluiting.
Heb met xp van 1 computer een thuis netwerk via een wizzard opgezet en met de andere computer met de cd rom van xp aangesloten in dit netwerk (dit moest ik aanklikken aan het einde van wizzard) maar krijg als ik op het thuis netwerk klik de melding dat ik niet op de andere computer kan komen daar ik niet bevoegd ben als beheerder.
Hoe kan ik nu deze 2 computers met elkaar laten communiceren?
Heb beide computers aangevinkt dat ze bestanden en printer moeten delen.
Moet ik nu opnieuw een thuis netwerk via xp opzetten en is het dan mogelijk om het oude netwerk te wissen of is er andere manier om deze twee computers met elkaar te laten communiceren?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Met vriendelijke groeten
De computers hebben windows xp als besturing en het is een kabel aansluiting.
Heb met xp van 1 computer een thuis netwerk via een wizzard opgezet en met de andere computer met de cd rom van xp aangesloten in dit netwerk (dit moest ik aanklikken aan het einde van wizzard) maar krijg als ik op het thuis netwerk klik de melding dat ik niet op de andere computer kan komen daar ik niet bevoegd ben als beheerder.
Hoe kan ik nu deze 2 computers met elkaar laten communiceren?
Heb beide computers aangevinkt dat ze bestanden en printer moeten delen.
Moet ik nu opnieuw een thuis netwerk via xp opzetten en is het dan mogelijk om het oude netwerk te wissen of is er andere manier om deze twee computers met elkaar te laten communiceren?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Met vriendelijke groeten