Bestanden worden automatisch 2x gekopieerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woobles

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2006
Hoi,

Ik heb een pc overgenomen met Windows XP Home en loop tegen het volgende probleem aan. Als ik onder C:\ een bestand maak (bijv. Word) wordt dit bestand automatisch ook gekopieerd naar:

C:\Documents and Settings\%Username%\
en de map Gedeelde Documenten van\%Username%\

Deze Username is overigens niet mijn eigen naam maar die van de vorige eigenaar (vind ik ook niet erg fraai; is dat nog safe aan te passen?)

Dat de bestanden meteen 2x ergens anders naar toe worden gekopieerd wil ik ook niet; zonde van de schijfruimte. Hoe kan ik dit oplossen ?

Groetjes,
Woobles

Lijkt me ingewikkeld, heeft je vorige gebruiker ingesteld, valt waarschijnlijk wel wat aan te doen, maar omsowiso alle gegevens van je vorige gebruiker, die er blijkbaar nog in zitten, weg te halen gewoon opnieuw installeren....

Lijkt me ingewikkeld, heeft je vorige gebruiker ingesteld, valt waarschijnlijk wel wat aan te doen, maar omsowiso alle gegevens van je vorige gebruiker, die er blijkbaar nog in zitten, weg te halen gewoon opnieuw installeren....

Hoe en waar kan ik dan die instellingen van de vorige gebruiker zodanig veranderen dat de bestanden niet meer 2x worden gekopieerd ? Dat lijkt mij toch wel iets eenvoudiger dan XP helemaal opnieuw installeren ?

Ik vind het ook niet logisch dat dit zo gebeurd; met programma's installeren kan ik het me nog voorstellen dat dit zo wordt geinstalleerd dat elke gebruiker op de pc erbij kan. Maar voor gewone documenten vind ik dit erg raar.

Hopelijk weet iemand een oplossing ?

sorry voor de duppelpost

en vraag eens naar de vorige eigenaar van de computer hoe die het heeft gedaan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan