• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

bestanden worden automatisch geopend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea van den Bos

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Sinds ik excel heb worden mijn bestanden automatisch geopend als ik excel open doe. Verdere Office programma`s gebeurd het niet.

Wat moet ik daar nu aan doen????

Beste Thea,
Kun je iets meer vertellen.
Dat al je bestanden worden geopend komt nogal (?) over. Stel, je hebt 20 bestanden in Mijn Documenten staan (Word / Excel / Access / Powerpoint enz), worden deze ALLEMAAL geopend?
Welke bestanden worden precies geopend? Alleen Excel?

Dus als je Excel opent krijg je niet alleen een blanko Excel sheet maar worden er ook andere bestanden geopend?

Curieus.
Heb je al eens geprobeerd om de installatie (ik neem aan dat je MS Office 2003 hebt) via Help (analyse en herstel) te checken?

Maakt niet uit. Als je een off. versie hebt kun je via Excel of Word of .. met Help Analyse en Herstel een check uitvoeren.

Ga ik morgen proberen want de pc loopt nu Hitman pro op en die kan ik niet onder breken dus word vervolgd naar morgen.

Bedankt alvast voor je snelle reactie DIEZEL.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan