Bestanden worden groter en groter

• Onderwerp starter Onderwerp starter htw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htw

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2000
Beste mensen,

Wie weet er 'n oplossing voor het volgende probleem.
Sinds enige dagen heb ik gemerkt dat bestanden als drivers of progjes die ik heb gedownload groter worden elke keer als ik ze aanraak en verplaats naar bv 'n andere schijf of computer. Als ik dan tracht het e.e.a. te installeren, krijg ik de mededeling dat het 'n bestand verwacht van bv 150.000 en dat het 'n bestand aangeboden heeft gekregen van 18500 bytes. Waardoor het niet wil installeren. Virussen zitten er niet in mijn machine. Oh ja en voor transport van bestanden gebruik ik Windows Commander tussen schijven en PC Linq tussen laptop en computer.

Bij voorbaat dank:

Hans

intrigerend is dat :) Hoe weet je dat je géén virus hebt? Heb je dat onderzocht ? en Hoe? want ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het toch in die richting gaat ......

Yo Mumzel,

Ik denk precies zo. Maar als ik de laatste definities heb gedownload en gebrukt en het ik heb nog steeds hetzelfde probleem, dan staat het bij mij even stil.
Nou ja blijven proberen totdat het wel lukt.

Geplaatst door htw
Beste mensen,

Wie weet er 'n oplossing voor het volgende probleem.
Sinds enige dagen heb ik gemerkt dat bestanden als drivers of progjes die ik heb gedownload groter worden elke keer als ik ze aanraak en verplaats naar bv 'n andere schijf of computer. Als ik dan tracht het e.e.a. te installeren, krijg ik de mededeling dat het 'n bestand verwacht van bv 150.000 en dat het 'n bestand aangeboden heeft gekregen van 18500 bytes. Waardoor het niet wil installeren. Virussen zitten er niet in mijn machine. Oh ja en voor transport van bestanden gebruik ik Windows Commander tussen schijven en PC Linq tussen laptop en computer.

Bij voorbaat dank:

Hans

Toch even scannen op housecall.

Suc6.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan