bestanden zoek na installatie XP Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

petermus

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2002
Berichten
90
Ik heb XP Pro NL geinstalleerd, nadat ik problemen had met XP Home NL. Na de installatie van XP PRO NL kan ik de map "Downloads" die in "Mijn Documenten" stond niet weer vinden. De bestanden moeten nog op de schijf staan, want het restant schijfruimte is gelijk gebleven. Er stonden een aantal grote programma's in de map "Downloads", vandaar. Wie weet hoe ik deze map kan benaderen. Bij voorbaat dank.
 
Misschien was de map Downloads in Mijn Documenten maar een snelkoppeling naar de werkelijke map waar de bestanden staan?
Kijk met dit programma waar je schijfruimte heen gaat:
KLIK
 
Geplaatst door Freakiej
Misschien was de map Downloads in Mijn Documenten maar een snelkoppeling naar de werkelijke map waar de bestanden staan?
Kijk met dit programma waar je schijfruimte heen gaat:
KLIK
 
Het programma laat duidelijk zien hoe de schijfruimte is ingedeeld. Maar de gezochte bestanden zijn met hun bestandsnaam niet meer terug te vinden. Wie heeft hier een verklaring voor.
 
Kijk even in C:\documents and settings\ en kijk of daar de map van je oude Windows account nog staat.

Dan ga je naar mijn documenten en voilla..

Anders even via de Windows zoekfunctie zoeken naar "downloads". Dan vind hij die map wel.

Succes
 
Zie je wel naar welke map de schijfruimte gaat, naar Mijn Documenten of niet?
 
Ik had de aangedragen opties al geprobeerd. Het blijft voor mij raadselachtig dat de schijfruimte nagenoeg hetzelfde is gebleven, maar de betrokken bestanden zijn niet terug te vinden. Het gaat toch om ongeveer 5 GB aan bestanden.
 
Dus de map Mijn Documenten van de oude instal is er nog, alleen bevindt de map Downloads zich er niet meer?
 
Juist, de map is niet (meer) zichtbaar. Ik ga met een "File-recovery" programma bezig. Heb je nog een suggestie welk programma hiervoor geschikt is.
 
Met File Scavenger 3.0 alle bestanden terug kunnen zetten. Dit programma vergeleken met andere programma's, maar deze staat daar ver boven. Voor een ieder die een bestand heeft gewist of definitief heeft verwijdered, dan kan ik je dit programma aanraden. Hoe de bestanden zijn zoekgeraakt, is mij tot op heden een raadsel.
 
Fijn dat 't opgelost is! :) Kzal programma eens downloaden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan