bestanden zoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annemie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
Berichten
3
Na het gebruik van "msinfo32"kan windows xp een aantal bestanden niet meer vinden zoals rundll32.exe zodat ik een aantal zaken niet meer kan doen zoals beeldscherminstellingen of systeembeheer. Ook de virusscanner(Norton) start niet meer. Wie heeft een oplossing, liefs zonder in het register te moeten rommelen
 
mmmmm, dat klingt meer als een virus, tenzij je zelf bestanden hebt verwijderd of de lokatie is veranderd.. maar anders !!! Ook al omdat je virusscanner is uitgeschakeld. snel even een online scan zou ik zeggen..

LenBasic
 
Als eens gescand met Housecall ?
Klinkt idd als een 4rus.
Zoek een rond op helpmij, de laatste dagen is hier al veel over aan de orde geweest, o.a. het Yaha 4rus.
Worden ook removaltools genoemd.
 
Ik heb gescand met Housecall maar niets gevonden, dus waarschijnlijk geen virus
 
Zou toch ff dat tooltje downloaden en runnen.
Kies voor de zekerheid de optie openen van lokatie, als het idd een virus is, heb je kans dat dit tooltje ook niet kan starten vanaf jouw PC (= exe bestand).
Als het idd een 4rus is, zal hierna je scanner het weer doen.
Suc6
 
Het is inderdaad het W32.Yaha.K@mm virus, ik heb m'n virusscanner weer aan de praat gekregen en die heeft op 1 jan. het virus wel gevonden maar kon het bestand C:\WINDOWS\system32\WinServices.exe niet repareren, vandaar dat ik het bij een on-line scan niet kon vinden. Het lukt helaas niet via de removaltool het bestand te repareren, ook niet bij openen vanaf lokatie, want dan kan windows weer een bepaald bestand niet vinden. In ieder geval toch bedankt voor de informatie, ik weet nu in ieder geval wat het is en blijf verder zoeken naar een oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan