bestandenzoeker

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik kom erachter dat je met windows verkenner lang niet altijd documenten vindt aan de hand van een zoekwoord (rechts bovenin)
is er software waarmee je wel op dat niveau (Word)bestanden kunt doorzoeken?

Met Word bestanden doorzoeken begrijp ik dat je zoekt naar documenten waar een bepaald tekst in voor komt?

Laatst bewerkt:
Ik bedoel, zoek je naar tekst in het document zelf of in de naam van het document?

filesearch werkt niet echt (de steekwoorden vond ie niet), maar copernic doet het geel goed (alleen staat ie al een paar uur te indexeren)!
dank voor jullie suggesties!

En omdat Copernic het geel goed doet heb je hem groen licht gegeven :P
Succes :thumb:

nog een vraagje: de software is nog altijd aan het indexeren. is dat normaal? zijn die indices ook bruikbaar voor windows verkenner?

ik bedoel het initial scan gebeuren

Laatst bewerkt:
er was reden voor paniek. ik had maandag nog een belangrijk bestand gemaakt en opgeslagen. ik heb dit een andere naam gegeven namelijk door aan de oorspronkelijke naam 'hs 6 Amerika' toe te voegen 'predefintief'.
vandaag wilde ik het weer openen maar ik was de nieuwe naam vergeten.
ik wilde het zoeken met Copernic, maar ik kwam steeds alleen uit bij het bestand met de oude naam,
ik vond het bestand wel met Filesearch later.
ik heb daarna nog geprobeerd het te achterhalen via Copernic maar op het zoekwoord predefinief komt geen response.

ik heb daarna nog wat bestanden van afgelopen dagen gecheckt (met een of meer zoekwoorden, bestanden die ik vandaag op scherm heb gehad) maar er komt evenmin respons. En het leek zo goed te werken.... Wat gaat er mis denk je?

Ik ben bang dat ik je daarbij niet kan helpen. Misschien dat iemand anders het weet.

En omdat Copernic het geel goed doet heb je hem groen licht gegeven :P\Succes :thumb:

de pc heeft urenlang staan te indexeren, dat kostte veel computerkracht en even dacht ik dat ik door de vertraging van de pc van de regen in drup was gekomen. maar nu is alles weer normaal en vind ik echt alles terug.
kan die index ook gebruikt worden door/voor Windows Verkenner?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan