Bestandsextensie .axe

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaas-van-winge

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
Ik heb van een kennis een CD gehad met de kaart van Europa en Marokko,waarop camperplaatsen en LPG tankstations staan aangegeven.

Helaas kan ik deze CD niet openen,omdat het een axe bestand is!

Met welk programma kan dit dit geopend krijgen?

Bij voorbaat dank.

Groetjes,

Klaas

Bedoel je toevallig een .ax bestand?
Dit schijnt een plugin te zijn. Deze zou je ergens in de installatiemap van je programma moeten plaatsen denk ik ;).

Bedoel je toevallig een .ax bestand?
Dit schijnt een plugin te zijn. Deze zou je ergens in de installatiemap van je programma moeten plaatsen denk ik ;).

Nee,ik bedoel echt een axe-bestand,schijnt met Route Express te openen te zijn?
maar waar kan je dit downloaden?

met vriendelijke groet,

Klaas

Alfred2,bedankt,maar zou je ook kunnen zeggen of AutoRoute Express hetzelfde is als b.v.Autoroute 2007?

Groetjes,
Klaas

Nee, ik bedoel ja... Autoroute Express is véél goedkoper. Een factor vier. Daar zit dus kennelijk niet het zelfde in.
Ik lees dat de versie Autoroute standaard informatie heeft over hotels campings, restaurants attracties en reisinformatie. Jij hebt dus maar een gedeelte van het programma gekopieerd gekregen en je zit daardoor nu met waardeloze bestanden. Net goed! Echter niet getreurd want er is genoeg informatie te verkrijgen uit andere bronnen en er zijn plenty andere routeplanners. Ik dacht eigenlijk dat je al bijna weer terug was.

Groeten. Alfred 2
The Europe edition offers 11,000 hotels, campsites, restaurants and other attractions, as well as further features like phrase books for 12 languages, and handy information on travelling to each country. The information about entertainment and accommodation includes helpful details like opening times and entry fees, as well as brief tourist guide descriptions.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan