Bestandsmap "Zoekopdrachten"

Status
Niet open voor verdere reacties.

franciscusc

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Berichten
91
Op m'n nieuwe pc heb ik op de vaste schijf een nieuwe partitie gemaakt voor mijn persoonlijke bestanden. D:\Naam\etc. De persoonlijke bestanden daar naartoe gezet. Daar zit ook de map "Zoekopdrachten" bij. Is die nodig? Als je deze map opent zie je 2 submappen: "Everywhere" en "Indexed Locations". In de laatste staan allerlei pictogrammen van programma's; in de eerste een grote hoeveelheid mapjes en bestandjes met aanmaakdatum enz. Het zijn kleine bestandjes, totaal 248 kb. Wat moet ik hiermee?
 
Dat lijken me mappen van een zoek programma.
Heb je ooit iets als het programma Everything gebruikt?
Misschien dat ze daar bij horen.
Ik denk dat Senso dat wel voor je kan zien.
 
Laatst bewerkt:
Zijn gewoon Windows mappen/files die onder C:\Users\Username\ staan. Deze zijn niet van de zoekmachine Everything.

Bij mij staan in de map Zoekopdrachten geen mappen, alleen bestanden. Kan ik ook niets mee. Indexering en Windows Search zijn bij mij uitgeschakeld.

Wat moet ik hiermee?
Laten staan.

Tip
* Maak regelmatig systeemkopieën en databack-ups
De term herstelpunt/systeemherstelpunt wordt vaak in Windows gebruikt en omvatten de Windowsinstellingen en het register. Een systeemkopie is een volledige kopie van de schijf waar het besturingssysteem op staat.

Maak altijd een systeemkopie en een herstelschijf/medium! Met een systeemkopie kun je snel herstellen. Je boot vanaf het gemaakte medium (bootvolgorde in BIOS aanpassen) en als de systeemkopie dan zichtbaar is, kun je herstellen.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij op Windows 11 zijn ze er wel.
Horen dus kennelijk bij Windows 11.
Wat Senso al zei, laten staan.
 

Bijlagen

  • W11.jpg
    W11.jpg
    16 KB · Weergaven: 17
Dit vond ik op internet: "Everything is een klein en gratis programma dat alle mappen en bestanden op een Windows-computer indexeert en met uitgebreide zoekcriteria kan het snel elk willekeurig bestand of map op de computer lokaliseren. Initieel slaat het alleen de bestandsnaam op, maar het kan ook op inhoud zoeken. Het indexeren van een verse Windows-installatie, die ongeveer 120.000 bestanden bevat, gebeurt in nog geen seconde. Het gebruikt dan slechts 14MB werkgeheugen en neemt zo'n 9MB ruimte op de harde schijf in beslag".
Hoe ik er aan kom, weet ik niet. Het is niet te vinden bij Geïnstalleerde programma's, niet bij geïnstalleerde apps en niet als extensie bij één van de browsers.
 
Heb je #3 en #4 wel gelezen?
 
Laatst bewerkt:
Hoe ik er aan kom, weet ik niet.

Hoe kom ik aan wat? Wat heb je dan ontvangen? Everywhere is heel wat anders dan Everything.
Het zijn Windowsmappen en geen mappen van andere software!
 
Ik heb alle voorgaande stukken wel gelezen en had besloten alles te laten staan. Ik dacht nog even op internet zoeken, maar heb de fout gemaakt door te zoeken op Everything in plaats van Everywhere; ......."beetje dom". Sorry. In ieder geval allemaal bedankt voor de reacties.
 
Er is een uitdrukking: Het geluk is met de dommen. One seems to achieve something easier by luck, than through skill. Is niet negatief bedoeld! Of een geluk bij een ongeluk?

Zou eens kijken of je die zoekmachine Everything niet kunt gebruiken! Handige tool.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan