Goeiemiddag,
Geen idee of ik hier op de juiste plaats ben met mijn vraag, ik probeer het toch even.
Het is de bedoeling dat, wanneer ik een bepaald document opmaak in Word, de locatie van dat document op mijn pc onderaan in de voettekst komt.
In Excel lukt me dat, geen probleem.
Volgens mij heb ik het ook ooit gezien in Word, maar HOE je zoiets moet doen is mij een raadsel.
In Excel doe ik het zo:
Pagina-indeling
klik rechtsonder bij pagina-instelling
Kies koptekst/voettekst
Klik op aangepaste voettekst
Zet cursor in rechtse vak
bestandspad invoegen
Kan iemand mij zeggen hoe dit werkt, of als dat niet kan in Word hoor ik het ook graag...
Alvast bedankt voor de moeite!
Geen idee of ik hier op de juiste plaats ben met mijn vraag, ik probeer het toch even.
Het is de bedoeling dat, wanneer ik een bepaald document opmaak in Word, de locatie van dat document op mijn pc onderaan in de voettekst komt.
In Excel lukt me dat, geen probleem.
Volgens mij heb ik het ook ooit gezien in Word, maar HOE je zoiets moet doen is mij een raadsel.
In Excel doe ik het zo:
Pagina-indeling
klik rechtsonder bij pagina-instelling
Kies koptekst/voettekst
Klik op aangepaste voettekst
Zet cursor in rechtse vak
bestandspad invoegen
Kan iemand mij zeggen hoe dit werkt, of als dat niet kan in Word hoor ik het ook graag...
Alvast bedankt voor de moeite!