bestandssysteemfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Berichten
689
Het is onmogelijk om fotos te openen. Na enige tijd komt het kader met "bestandssysteemfout 2147219200" in beeld. Op uw site kwam ook naar voren de repareer tool. Die heb ik gedownload en na betaling werd de pc gecontroleerd en gerepareerd. Ook dit heeft niet geleid tot de mogelijkheid fotos te openen. Hopelijk hebt u een antwoord.
 
Dank voor het advies. Heb de ling geactiveerd en kwam een soort ms dos scherm. Door laten lopen. Vervolgens getracht een foto te openene. Helaas tevergeefs. Overigens, kent u het programma dat op uw site staat?
 
Uiteraard. Dat is een standaard onderdeel van Windows.
Welke extensie hebben je foto's (het gedeelte achter de punt in de naam)
En welk programma gebruik je normaal gesproken voor het openen van foto's?
 
Laatst bewerkt:
Het zijn hoodzakelijk jpgtjes. Het programma weet ik niet. Op klikken gaan ze open. Alleen de gescande items gaan open via het scan programma.

Bij het openen van de link krijg ik een scala aan gegevens. Gewoon doorgaan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Installeer IrfanView eens en kijk of je daarmee je foto's kan openen.
https://www.irfanview.com/

Dan weet je of het aan dat standaard programma ligt of aan de foto's zelf.
 
Inderdaad dat werkt. Maar eenander propleem. Wanner ik nu naar firefox klik kijk ik niet meer de vooraf ingestelde startpagina. Ben ik nu van de wal in de sloot geraakt?
 
Dat heb ik geprobeerd, maar er komt een geheel ander scherm Ook als ik aangeef dat ik startprogramma wil. Bij het intikken van de firefox komt een geheel ander program. Op het intikken op de foto krijg ik niets. Ik moet Irfan opstarten en dan worden de fotos ingeladen.
 
Stel IrfanView in als standaard programma voor .jpg bestanden via Opties / Settings / Extensions.
De pagina voor Firefox die ik toonde legt toch echt uit hoe je je startpagina moet instellen.
 
Dat heb ik gedaan. Maar ....als ik opeen foto tik krijg ik het zelfde als mijn vraag bovenaan. Ik moet naar irfan om de foto te laden.
 
Dan heb je IrfanView nog niet ingesteld als standaard programma voor plaatjes/Foto's.
Dat kunnen uiteraard ook andere dan .jpg bestanden zijn.
 
Inderdaad is startpagina weer actief.
Voorwat betreft het andere. Irfan opgestart, options, properties/settings, alles aangevinkt en OK. De pc restart en het blijft bij hetzelfde bij het aantikken van een foto. Bestandssysteemfout 2147219200. Wat gaat er fout.
 
Heb je #16 van Lange Pier gelezen?
 
Overigens, met de rechtermuisknop werkt het op Irfan en windows photo vieuwer.
 
Ik denk dat Edmoor je verkeerd begrepen heeft gezien zijn antwoord in post 4.

Op uw site kwam ook naar voren de repareer tool. Die heb ik gedownload en na betaling werd de pc gecontroleerd en gerepareerd.

Jij vroeg:
Overigens, kent u het programma dat op uw site staat?

Dat is een reclamebericht geweest en daar heeft Helpmij.nl niets mee te maken. Bij problemen wordt op dit forum altijd gratis geholpen. Maar jij hebt op een reclame-advertentie geklikt en dan bestaat de kans dat je moet betalen. Nogmaals Helpmij.nl en dit forum staan daar buiten.
 
Laatst bewerkt:
Ik trek in twijfel dat je een chkdsk hebt uitgevoerd.

Overigens, met de rechtermuisknop werkt het op Irfan en windows photo vieuwer.

Wat bedoel je daar mee? Je klikt op een foto en dan moet de foto openen in een programma. Dat is alles. Als je Rechtermuisknop doet op een foto dan staat in het menu > Openen met > Kies daar onderaan > Standaardprogramma selecteren > Kies daar welke je wilt en vink onderaan > Dit type bestand altijd met dit programma openen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan