bestandssysteemfout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, het zij zo. Ik had gehoopt dat het de zaak zou oplossen. Dus niet. Stond overigens wel onder een kopje systeemfouten. Edoch wees gerust. Ik heb het geopend. Zal mij snel afmelden.

Zal ik #16 downloaden? hopelijk ben ik dan van de ellende af. Graag advies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke, het zij zo. Ik had gehoopt dat het de zaak zou oplossen. Dus niet. Stond overigens wel onder een kopje systeemfouten. Edoch wees gerust. Ik heb het geopend. Zal mij snel afmelden.
Dat is de truc hè, die reclameberichten pakken een sleutelwoord van de pagina!

Ik begrijp niet wat je wilt downloaden. De vraag is, heb je wel een chkdsk /f uitgevoerd. Dat kan onder > Eigenschappen van de C: schijf > Schijfcontrole en met chkdsk /f in de opdrachtprompt.

Heb je post 21 uitgevoerd? Heb je Standaardprogramma's ingesteld in het configuratiescherm?
 
Laatst bewerkt:
Bied de computer ter reparatie aan bij een computerwinkel.
 
Hier zijn ook anderen die met hetzelfde probleem worstelen, enkele opties voor herstel zijn hier ook aangedragen.
"hetzelfde probleem" Bedoel je alleen die errorcode of de omschrijving in de openingspost?
"opties voor herstel" Wat is hier dan niet aangedragen?

Kijk als er nieuw inzicht is, wat het probleem hier precies is, zeg het dan. Ik heb niet de indruk dat links hier plaatsen nog verder helpen.

Gebruik een herstelpunt of zet een systeemkopie terug van het moment dat alles nog wel goed werkte.
 
Laatst bewerkt:
Oei de toon is gezet. Ik zit overigens wel in het hoge leeftijdssegment. Mijn opzet is zelf regelen. Dat kost vele uren tijd. Als dat niet (meer) lukt, klop ik pas bij u aan.
 
De toon zetten is soms noodzakelijk. En dat is positief. Leeftijd? Ben zelf ook oud, wat maakt dat uit! Zelf regelen dat heb je gedaan en ik denk dat je al vele uren er ingestopt heb en dan klop je op een forum aan.

Jij wilt oplossingen en ik ook. Goed, dan ben je 27 posts verder en bij post 23 is mij nog steeds niet helemaal duidelijk wat je allemaal hebt uitgevoerd o.a. van wat is aangedragen en wat het probleem in feite is. Het kan niet anders gezien de inhoud van verdere posts dat hier meer aan de hand is. Ik heb ook niet de indruk dat je de basisbegrippen/handelingen beheerst en dan worden bepaalde zaken lastig. Moet ik dan niet eerlijk zijn en aangeven dat er grenzen zijn aan mijn hulp. Ik geef uiteindelijk nog drie adviezen, computerwinkel, herstelpunt en systeemkopie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan