bestandstypen bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

RedDrago

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2003
Hallo,

Al enkele weken sukkel ik met een probleem, namelijk bij het openen van een bestandsmap (zo'n gewoon geel mapje) opent niet de map maar het programma find (de zoekfunctie van windows).
Nu heb ik zitten zoeken in mapopties, tabblad bestandstypen en dan bestandsmap aanklikken en op geavanceerd drukken.
Dan komt het venster bestandstypen bewerken, daar kun je dan acties aan de map toevoegen (denk ik toch).
Maar dit lukt me niet, ik kan wel nieuwe acties toevoegen die ik dan niet meer kan verwijderen.
(ik werk met windows xp)
Misschien weet u een oplossing?

Alvast bedankt.

Alles is al gecheckt, virussen met Norton, spyware met adaware en het register met Registry First Aid behandelt.
Niks helpt.
Persoonlijk denk ik dat er iets moet veranderen in mijn register maar dat ben ik dan niet zeker dus blijf ik er nog effen af.

En bij mapopties heb je ook al standaardinstellingen herstellen aangeklikt neem ik aan. En ook in tabblad "weergave".

Bedant Henrik,
je hebt me al een hele stap vooruit geholpen. Ik had bij
bestandstypen bewerken wat zitten proberen door nieuwe acties toe te voegen. Deze kon ik niet verwijderen, nu wel.
Het volgende, bij bestandstypen bewerken moet je de actie open als standaard zetten maar deze werkt niet meer als openen van een mapje . Waarschijnlijk heb ik er een ander commando aan gegeven. Nu weet ik niet meer welk commando moet worden gegeven aan open.

Het is gelukt,
onder directory en dan onder shell had ik een paar mapjes bijgeplaatst waaronder open (bijgeplaatst via bestandstypen berwerken). Deze heb ik nu allemaal gedelete en alleen het mapje find overgehouden.
Nu werkt alles weer prima.

Bedankt mensen.

Sorry, ik zie je vraag nu pas :o

ben iig blij dat het gelukt is

gtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan