bestandtype's

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuijpers

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
hallo, ik heb Windows media player 11 in XP op mijn computer nu is mijn vraag: als ik b.v. een video film wil zien dan doet die het niet . ik kijk dan in "meer opties"in mediabibliotheek BESTANDTYPEN dan blijkt dat de video bestandtype niet zijn aangevinkt . die vink ik aan en de film kan ik bekijken, maar als ik de computer uitschaken en ik wil b.v. de andere dag weer de film bekijken dan blijkt dat de BESTANDTYPEN weer niet zijn aangevinkt .Weet iemand hoe ik de BESTANDTYPEN definitief kan vastzetten dus dat alle BESTANDTYPEN blijvend aangevinkt blijven. Hartelijk dank vast

volgens mij kan dat alleen bij de instalatie, maar dat weet ik niet zeker...

extentie

mijn vraag over de extenties in wmp is nog steeds open . weet iemand raad ???

extentie

Chico79 De kwestie is dat ik wel dvd kan afspelen ,maar dat ik dan de extentie eerst in de opties moet aanvinken ,en mijn vraag is kan ik gewoon alle extenties blijvend aangevinkt hebben .Nu is dus, als ik mijn computer afzet, en dan weer aan, zijn de videoextenties niet meer aangevinkt . Groeten.

Misschien dan via configuratiescherm>mapopties>bestandstypen. Vervolgens daar alles instellen?!

ext

chico79,Ik heb gedaan wat je zei de bestandstype die ik mis dat is dus, avi wav mp3 en midi ,[die zijn dus telkens niet aangevikt] die stonden dat ze met WINAMP worden geopend ,datheb ik gewijzigd in WMP opnieuw gestart maar de 4 extenties staan nog steeds niet aangevinkt
als ik nu kijk op mapopties in bestandtype dan zie ik dat onder bij de avi-extentie nu openen met WMP ook staat er : openen met WMP [wat eerst WINAMP was] u hebt bestanden met de ext AVI aangepast. Klik op terugzetten als u deze bestanden weer hun standaardtype [AVI VIDEO FORMAT] wilt terugzetten maar zoals ik vooraan in de mail zei er is niets veranderd in WMP

ext

chico79 je raad nooit het is opgelost. ik heb in WMP opties alles geselecteerd en opnieuw opgestart en wonder alles is nu aangevinkt nog eens opnieuw opgestart en jawel alles aangevinkt. Hartelijk dank

Mooi zo! :thumb:
Vaak wordt iets toegepast idd. als de pc/laptop opnieuw wordt opgestart!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan