Beste aanbieding xBox 360 op dit moment?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellepc

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Berichten
82
Hallo,

ik ben van plan de xbox 360 te kopen.
maar is het dan slim om de xbox 360 Arcade te kopen (die is volgesnmij 180,- op xbox.com. maar is dit ook een goede xbox of is het niet veel ?
of de gewone xbox (op xbox.com 240,-)
of zal ik gaan voor de elite (op xbox.com 300,-)

Er zit natuurlijk een aardig prijsverschil in. Ik heb genoeg butjet maar lieft natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Voor welke zal ik kiezen? en is er op dit moment een goede aanbieding met bijv. de xbox in combinatie met bijv. spelle zoals GTA4 en andere bekende?

Alvast bedankt en groetjes, Jelle ;)
 
Ik zou de Pro kopen, ik d8 dat hij 240 euro kostte en er zit een 60Gb harde schijf bij als het goed is. Bovendien is het sinds kort een actie dat je op een arcade 30 euro terug kan vragen, op een pro 40 euro en op een elite 50 euro. Dus in principe heb je al een pro voor 200 euro.

Kijk bijvoorbeeld bij bart smit: http://www.bartsmit.com/shop/productSearchResult.php?menuID=1144

Over die actie had ik gister een foldertje gelezen, ik weet niet precies hoe het in elkaar zit.
 
Bedankt voor de reactie..
maar ik ben eigenlijk een beetje opzoek naar een pakket met (ik denk dat ik xbox 360 pro neem) en een paar spellen.. (zoals GTA4 miss FIFA 09 (is nog niet uit maar wel bijna) en nog een paar andere leuke spellen
 
Ik denk dat dit wel een goede aanbieding is? of zit er nog een addertje onder het gras?
of is er iemand die zecht, niet kopen dat pakket, omdat er nog iets mist en dat moet je er dan zelf bijkopen??

Code:
https://www.dynabyte.nl/artikel/24657/
en dan bundel 3.

als ik het goed begrijp zit daar het vogende bij : (?)

  • Microsoft Xbox 360 System Pro 60 GB
  • HDMI Kabel PS3/Xbox 360 (heb ik niet nodig want heb geen hd maar tog)
  • Wireless Entertainment Pack Xbox360
    maar als ik het nu goed begrijp zit er dus het volgende in dat wireless Entertainment Pack Xbox360:
    • Project Gotham Racing 4
    • Gears of War
    • Een media-afstandsbediening
    • een draadloze controller (dan kom ik dus tog op 2 controllers uit?)
      of zijn het alleenmaar accesoires voor die spellen en niet de spellen zelf?
  • GTA4

MVG ;) Jelle
 
Hallo,

Ze hebben bij bol.com een pakket met een Xbox360 60GB, Gears of War 2, Far Cry 2, Halo 3 en GTA IV voor €369! Daar krijg je dan nog €40 terug van MS, dus betaal je €329 voor al dit moois. Ik zal even de link zoeken.

Inhoud:
Xbox 360 Pro console
1 Draadloze Controller
Gears of War 2 op releasedatum in huis (07.11.2008 )
Far cry 2 op releasedatum in huis (23.10.2008 )
Grand Theft Auto IV
Halo 3
Harde schijf 60GB
Headset
HD AV Cable (met SCART adapter)
Ethernet kabel
HMDI-uitgang

Link: http://www.bol.com/nl/p/games/xbox-...html;jsessionid=TRe8Akh1aGzzChdxTfhsPQ**.ps74

Dit is op dit moment écht de beste aanbieding.

Succes ermee!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan