Beste AV en IS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazy300

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Hey ik wou even vragen wat de beste AntiVirus en Internet security is want ik gebruik nu Norton AV en Norton IS 2007 die gebruikt veel geheugen maar ze zeggen dat kaspersky het beste is en niet zoveel geheugen gebruikt ik wou vragen of dat zo is en een kameraad zegt dat Kaspersky Internet security ook Antivirus heeft is dat zo ?

maar ik kan nergens vinden dat kaspersky IS ook AV erbij heeft ?

Hackers, spyware, phishing, virussen en spam: op internet loert gevaar. Kaspersky Internet Security® 7.0 is een volledig geïntegreerde oplossing die uw computer beschermt tegen huidige en toekomstige internetdreigingen zoals virussen, trojans, spyware, adware, rootkits en keyloggers. Uw pc voelde nog nooit zo veilig!

Ik zie het niet ??:D

bij het Engelse versie staat het wel duidelijk(vind ik)

Kaspersky® Internet Security 7.0 provides you with the same proven anti-virus protection as Kaspersky Anti-Virus together with additional features including Parental Control, a personal firewall, an anti-spam filter, Privacy Control and more.

Sowieso zijn de meeste 'Internet Security' suites een samenstelling van Anti-Virus en Firewall, soms met wat extra zaken erbij als een anti-spywareprogramma.

In de Windows Firewall in Vista ziet er wat mij betreft prima uit. In termen van gebruiksvriendelijkheid valt het me wat tegen. Vreemd, temeer dit toch een van de doelstellingen van MS was om dit verder te verbeteren, in combinatie met de veiligheid. Plakken ze er een hoop zaken in die zogenaamd gebruiksvriendelijker zijn, maken ze het configureren van de firewall wel weer moeilijk. Maar goed. Windows Defender is de standaard anti-spyware van Vista, en ook die werkt erg goed. Dus eigenlijk heb je dan alleen nog maar een goede antivirus nodig. Nod32 is mijn favoriet. Erg licht op je geheugen, er snel met scannen, en gewoon erg goed in het vinden van virussen. Kaspersky is eveneens een erg goede. Kaspersky levert ook een heel mooie, goeie, gebruiksvriendelijke IS-suite. Eset (makers van nod32) komt ook met een IS-suite. Een paar dagen geleden is er een nieuwe beta-versie van de suite uitgekomen, zie hier voor downloadinstructies. Ik heb de eerste beta-versie hier gehad. Het lijkt op en erg lichte suite, die ook gewoon goed werkt. De firewall vond ik echter niet al te intiuïtief werken met betrekking tot het maken van configuraties. Hopelijk is dat nu verbeterd.

Waarom is Kaspersky NIET de beste dan??
Gewoon zo maar wat roepen is wel erg gemakkelijk!!

wijhelpenjou

ik help ze toch ook dat ze een beter anti virus moeten nemen.

En zeg niet dat ik niemand help want ik help best veel mensen,

(maar jullie hebben wel gelijk maar ik ga kaperksy ook testen)

Geef dan ook advies waar iemand wat aan heeft. Gewoon roepen dat Kaspersky of een ander virsuscanner niet goed is, heeft niemand wat aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan