Beste AV prog ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

snuffy

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2001
Gezien mijn abonnement afloopt bij NortonAV 2002 (met problemen bij aut.upgrade) zoek ik een beter AV prg.
Wat is de mening over "Bit Defender" ?

De gratis Avast32 versie 3 kan ik je nog steeds aanraden. Mocht je het willen proberen, kies dan niet versie 4, die is hopeloos beperkt in de gratis versie. Als pro versie is deze wel interessant.

Hier wat meningen qua AV's, Bitdefender zelf ken ik niet als AV, wel veel verwijdertooltjes.

Ik gebruik al een tijdje antivir , tot volle tevredenheid. Gratis en betrouwbaar. Beetje trage scan, beetje onhandige update, maar wel accuraat. Doet alleen maar virusscans.

In die post gaf ik al een waslijst. Daar kan ik DrWeb32 nog aan toevoegen als goede scanner. Zonder meer de lichtste voor je systeembronnen met alle functies die je je maar kunt wensen.

snuffy,

Je kunt toch ook een nieuw abonnement nemen?
Dat is een stuk goedkopen.
En bovendien hoor NAV tot een van de beste AV software.

Geplaatst door caveman
In die post gaf ik al een waslijst. Daar kan ik DrWeb32 nog aan toevoegen als goede scanner. Zonder meer de lichtste voor je systeembronnen met alle functies die je je maar kunt wensen.

Over AV100 awards:In mei en juni 2003 haalde DrWeb de award niet bij Win XPPro en Redhat Linux.
Vergelijk je DrWeb en (bv) Antivir over de periode 1999-1998, dan scoorde DrWeb failures bij win98 en DOS. Om een of andere reden heeft Antivir weinig recente gegevens (alleen mei 2003).
Ik had ook niet gezegd dat ik met Antivir een winner in huis had, maar slechts aan willen geven dat ik er nooit gedonder mee heb...en ook geen virussen binnenkrijg btw.
smile.gif

http://www.virusbtn.com/vb100/archives/products.xml?drweb.xml

bedankt jongens voor de goedbedoelde voorstellen.
Zoek wel even tussen al die bomen in het bos naar de beste oplossing.

Ook ik gebruik onder volle tevredenheid Antivir voor XP.
Het is wel degelijk een goede antivirussoftware.
Dus een aanrader!

;)

Geplaatst door Thowra
Ook ik gebruik onder volle tevredenheid Antivir voor XP.
Het is wel degelijk een goede antivirussoftware.
Dus een aanrader!

;)

Dito. Ik gebruik Antivir voor W98 en WXpH. De update werkt niet altijd vlekkeloos; ik krijg vaak een foutmelding en de mogelijkheid om te updaten via een andere server. Dat gaat dan wel altijd goed.

Overigens, Antivir is gratis voor privegebruik.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan