beste betaalde nieuwsserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

margriet1971

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
Berichten
158
Ha!

Ik heb een tijdje Eweka gebruikt maar daar was ik niet tevreden over. Kan zijn omdat UPC zo "knijpt", maar een tijdelijk gratis accont van een andere provider lostte veel van de problemen op.

Maar nu wil ik eigenlijk een definitieve keuze maken en een tijdje weer één newsserver gebruiken...

Welke is op dit moment qua prijs/kwaliteit erg goed? Ik ben overigens geen grootverbruiker, maar heb wel een snelle verbinding (en daar wil ik natuurlijk gebruik van maken, bijv. doordat je veel verbindingen-mogelijkheden hebt ;) ).

ben benieuwd !!
 
eweka staat toch als beste ,en betrouwbaarste aangeschreven hoor
 
De laatste tijd hoor ik vaker klachten over eweka, maar ik heb de indruk dat het probleem niet bij eweka ligt maar bij de providers die "knijpen". Een andere goede payserver is Hitnews. Heb hiermee nog geen last gehad van knijpen (ziggo)

Groetjes,
Neleke
 
ik vermoed inderdaad dat het niet zozeer aan EWEKA ligt, maar inderdaad aan upc. De trial van hitnews is nl. ook een drama! (kan niet eens connecten, anders is het tegen 0,6 kb/s).

Vind het zó dom..... :( Nou ja, wie weet........ als er nog meer tips zijn?

anders dan tóch maar via Eweka.... ben benieuwd
 
UPC knijpt niet meer hoor, heb zelf ook UPC en pak de volle snelheid met Eweka. Niet altijd maar de meeste tijd wel. Al geprobeerd om via SSL te downloaden?
 
heb toch maar weer eweka genomen dus....

snelheid"? : 614 Kb/s. .... dat is nog niet écht snel.. toch? of vergis ik me? Ik heb een 30 mb-account van upc.


Nou ja, wel sneller als het 3-dagen account van hitnews..

dank jullie wel !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan