Beste combinatie van KVM/Muis/Game-Keyboard

Status
Niet open voor verdere reacties.

smikkelsmurf

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2013
Al twee jaar was ik steeds bezig om één toetsenbord en één muis via een KVM-Switch af te stellen onder Windows7 x64.
Steeds weer niet gelukt, wat ik ook deed maakte niets uit.
Problemen:
- Of het toetsenbord werkte in het geheel niet.
- Of het toetsenbord werkte wel nog voordat windows volledig opgestart was (wekte bij het ingeven van wachtwoord), en nadat volledig opgestart te zijn begon de software van logitech te vertellen dat het toetsenbord niet werd gezien. (dus eerst wel en dan ineens niet)
- De backlight bleef aan en uit gaan, en het bord werkte niet. (bleef steeds opnieuw opstarten)
- Werkte het toesenbordt eindelijk wel (met de logitech software uitgeschakeld - en zonder geflikker van het backlight - maar wel met beperkte funktionaliteit), dan ging het mis al je de muis in de KVM-Switch stak.
- Muis alleen naar links en rechts, verder niets, en dan weer het toetsenbord van streek.
- Ik kan wel zo doorgaan.
- OW JA Nieuwe software geinstalleerd - Oude software geinstalleerd - Firmware geupdate - Windows voor de 100e keer opnieuw geinstalleerd, enz.
- Zelfs alles opgebouwd zonder maar iets in het stopcontact te hebben.
- En nog meer gekke dingen die je maar zou kunnen verzinnen waar het aan had kunnen liggen. (je wordt onderhand een beetje wanhoopig)

Het betrof:
a) KVM-Switch: ATEN CS692 (voor 2 PC's te bedienen)
b) Game-Toetsenbord: Logitech G510 (met programmeerbare toetsen)
c) Game-Mouse: Trust GXT-23s (groot model voor lange vingers)

Twee dingen deden zich voor
1) Hardwarematige Communicatie probleem tussen: KVM-->Keyboard en KVM-->Mouse
2) Software van logitech was niet in staat om overweg te kunnen met de KVM-Switch (of andersom)

Wat er gebeurd is, is dat ik :evil::evil::evil: de hele shït naar de fück heb geslagen. :evil::evil::evil:
"wat een gek" zou je denken, maar geloof mij - het was een hele opluchting. :thumb::thumb::thumb:

En nu verder!!!!!!!

--------------------------

WAT IK GRAAG WIL:

Ik wil nog steeds graag 2 computers bedienen met één Game-Keyboard en één Muis.
Maar eigenlijk geloof ik er niet meer zo in, omdat veel van de KVM-Switch's niet met alle Game-Keyboard's overweg kunnen.

- Wat moet ik doen?
- Weet iemand een combinatie van KVM/Muis/Keyboard dat wel werkt?
- bestaan er KVM-Switchen met 3 poorten? voor bijv: Muis met een Programmeerbare Keypad (ipv game toetsenboard) en een Multimedia Keyboard?

heb je dat kastje waar mee je de pc's op aak kan sluiten en dan aan scherm

Ja zo'n kastje ja, maar ik gebruik daar alleen maar de usb-poorten van en niet de VGA/HDMI/DVI aansluiting van.

Wie heeft er een Logitech G510 met een KVM-Switch ???

Of moet ik een gewone USB-Switch gaan gebruiken waarmee je Printers, HDDs, enz kan schakelen tussen 2 PC's ???

Het is een compatibiliteitsprobleem tussen de hardware; en geen configuratieprobleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan